Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
jan bert schreef:welcome to the 16v club (zelf ook eigenaar van een “groene-biesjes” exemplaar).
fantastische auto, geweldig rijgedrag en lekker anoniem. maar wel 220+ op de teller toveren.
veel plezier ermee!
Cool. Weet jij dan toevallig ook nog een sloper 16v staan ergens? Moet de rechter deurstrip maar wel een keer vervangen, hier zit een schaafwondje op.
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Foto’s!
Lang verwacht, maar hier zijn dan de eerste foto’s. Er staat een shoot op de planning, hier worden vele malen betere foto’s van verwacht. Maar tot die tijd even deze. http://www.mijnalbum.nl/Album=3WGM77EP
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
ziet er goed uit majestic, gelukkig komen er meer foto’s
hij lijkt achter verlaagd en voor niet ... gezichtsbedrog?
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Douwe schreef:hij lijkt achter verlaagd en voor niet ... gezichtsbedrog?
Liggen 2 14’’ banden achterin momenteel, plus die parking is niet helemaal waterpas. Scherp oog, Douwe! Timmerman zeker? (no offense)
Volgens mij is ie alleen a fabriek verlaagt (alleen t.o.v. andere zx modellen dus). Aan deze zx is zelf niets meer verlaagd volgens mij.
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
ZX-Cruiser schreef:16V staat normaal juist achterlijk hoog achter, dus dit valt al snel op ja
Zeg dat wel. En zelfs met vier wielen achterin zakt hij niet veel in.
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
LotuzZX16v schreef:ZX-Cruiser schreef:16V staat normaal juist achterlijk hoog achter, dus dit valt al snel op ja
Zeg dat wel. En zelfs met vier wielen achterin zakt hij niet veel in.
Zal de mijne dan toch verlaagd zijn? Wat denk jij, Lotus, aan de hand van die foto’s?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
majestic3jay schreef:LotuzZX16v schreef:ZX-Cruiser schreef:16V staat normaal juist achterlijk hoog achter, dus dit valt al snel op ja
Zeg dat wel. En zelfs met vier wielen achterin zakt hij niet veel in.
Zal de mijne dan toch verlaagd zijn? Wat denk jij, Lotus, aan de hand van die foto’s?
Grote kans van wel.
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
ZX-Cruiser schreef:Weet het zo goed als zeker, wist de vorige eigenaar dat niet?
Nope, helaas niet.
Is hier toevallig ook bekend wanneer de eerst volgende ZX 16v meeting is?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Ja, best leuk (als het weer boven de 20 graden Celsius is).
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Sebass’ ZX 2.0i 16V (foto update!)
ZX-Cruiser schreef:In dat geval kan je een end vooruit plannen
edit: Zie dat begin februari er een forum-event is. Dat zou een optie zijn. Maar wil hier niet verder offtopic gaan…
Zat ook al te kijken, is wel aardig uit de buurt…Wie weet!
Maar even ONtopic: ik heb nieuwe foto’s geplaatst!
Check: http://www.mijnalbum.nl/Album=3WGM77EP
Afgelopen weekend alle audio van de ene zx in de andere gebouwd, wat een werk! De audio radio had natuurlijk weer een 2voudige ISO connector, de nieuwe een 1voudige. Dus na 843 kabelschoenen en een pijnlijke hand van het knijpen rij ik nu dus weer herkenbaar rond.
Binnenkort even wat foto’s van de audio maken!
Wat er verder op de planning staat:
-de DC~AC converter laten repareren (garantie) want die heeft de klap met de boom in de vorige auto niet overleeft geloof ik.
-de hoedenplank customizen zodat er een 2x 31bands parametrische equaliser in past (19’‘)
-op zoek naar iets waardoor ik die converter via de amp remote van de versterker kan meeschakelen
-het e.e.a. aan belettering op de auto aanbrengen
-schuimrubber achter de volledige kentekenplaat plaatsen (trilt nu erg mee)
So, 2 b continued…! Gegroet en allen, fijne dagen!
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Dat zijn de foto’s die ook op marktplaats hebben gestaan, toch? Ziet er goed uit.
Wat mij opvalt is dat jouw uitlaat ook zo ver uitsteekt. Toevallig ook een Laser einddemper?
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
LotuzZX16v schreef:Dat zijn de foto’s die ook op marktplaats hebben gestaan, toch? Ziet er goed uit.
Wat mij opvalt is dat jouw uitlaat ook zo ver uitsteekt. Toevallig ook een Laser einddemper?
Kijk, jij hebt opgelet klopt idd.
Die uitlaat is een vossekop, oftewel een Remus
Steekt inderdaad ver uit. Zal wel een kwestietje smaak zijn hé
(ik heb hem zo gekocht, (nog) niets aan gedaan verder qua uitlaat)
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Totaal aantal Berichten: 767
Geregistreerd: 19-06-2006
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
centr deurvergr.
Zo… Inmiddels mijn 16V weer voorzien van het 2.0i logo en het 16v logo op de klep. Zo kunnen de Golf gti rijders ook snappen waarom ze me niet bij kunnen houden
Verder valt me iets op: te pas en te onpas begint mijn centrale deurvrendeling raar te doen. Hij lijkt dan uit zichzelf op slot te willen gaan, en weer open. Je hoort een geluid vergelijkbaar met het geluid als je de auto op slot doet met de AB
Het vreemde is dat het vaak gebeurd nadat ik bv de ruiten heb bediend, dus zodoende dacht ik aan een elektrisch probleem. Heb even wat aarde-puntjes nagelopen, maar niets vreemds te zien.. Iemand een idee?
Verder rijdt de auto nog steeds heerlijk!!!
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
@#&^!@$*&(^$.... wat ben ik gigantisch jaloers op je, zoon lekkere wagen…ik zou zo graag weer een 16vtje hebben…kan het niet betalen..en de mijne helaas tegen een vr8wagen aan geparkeerd zoals je al weet!
had jou geloof ik die logo’s verkocht toch?
echt een mooie wagen, geniet er van man!!
ps: kijk vrij weinig op dit forummm…zit meer op citrosport en saxo16vclub…duss
greeetz
Marc
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)