Ik ga binnenkort op vakantie en wil eigenlijk de middelste stoel van de 2e zitrij helemaal verwijderen. Weet iemand of dit kan? Kan je dit ook zelf?
Grand Picasso 2.0 volautomaat Ligne Ambiance
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
geen idee, in het boekje vind ik het in elk geval niet, dus denk dat het niet kan, misschien dat iemand anders kan helpen.
De stoel kan je wel inklappen en gaat dan wat naar beneden hoor, en met klepje maak je vlakke vloer, voor meer comfort voor de achterplaatsen kan je ook de achterstoelen in comfortpositie zetten dan is de rugleuning wat naar achteren, hoe je dat doet zie je in de handleiding.
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
Gunther schreef:voor meer comfort voor de achterplaatsen kan je ook de achterstoelen in comfortpositie zetten dan is de rugleuning wat naar achteren, hoe je dat doet zie je in de handleiding.
Weet ik, maar dat levert weer minder benenruimte op op de 3e zitrij.
Grand Picasso 2.0 volautomaat Ligne Ambiance
Totaal aantal Berichten: 481
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDiF EB6V Exclusive
Midvoor schreef:Gunther schreef:voor meer comfort voor de achterplaatsen kan je ook de achterstoelen in comfortpositie zetten dan is de rugleuning wat naar achteren, hoe je dat doet zie je in de handleiding.
Weet ik, maar dat levert weer minder benenruimte op op de 3e zitrij.
inderdaad, misschien dat de dealer de stoel er wil uithalen tijdelijk? lijkt me de enige oplossing, als dat als makkelijk kan, want met de veiligheid tegenwoordig is de verankering van de stoelen niet meer zo eenvoudig denk ik.
24-01-2002 tot 5-11-2007: Ford Focus 1.8 TDDI 90pk Colour Collection
5-11-2007 tot 31-03-2011: Citroën Grand C4 Picasso 1.6 HDiF 110pk EGMV Exclusive - Icare
07-2011: Volkswagen Touran 1.6 crTDI 105pk Bluemotion dpf.
in mijn huidige Verso 7P kan dit formeel ook niet met de twee achterste en middelste stoel(en).
Aangezien ze er in de fabriek ook ingezet zijn en de connectoren voor de veilighiedsriem-signalering ook los te koppelen zijn, bouw ik drie van de zeven stoelen in een handomdraai eruit.
Waarom zou dat bij de GP niet kunnen denk ik dan?
Succes en ik hoor het graag voor mijn eerste kampeervakantie
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?