Een DK is voor mij inderdaad geen optie, maar hoe weet jij wat de vraagprijs is?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 43271
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
XBXG schreef:Een DK is voor mij inderdaad geen optie, maar hoe weet jij wat de vraagprijs is?
Omdat die inmiddels overal op het forum te lezen is
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ja, ik zie ‘m nu staan in de citromarkt. Ik had je gehele eigen GS-topic al doorgespit, maar kon daar niks vinden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
@ waterman
Je bent haar wel snel weer zat dan..
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 2502
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
De reden staat ook in het verkoop draadje. Potdikke, ik zou die GS zo willen hebben. En wat zegt mijn vrouw: dan gaat de Xantia er toch uit.
Iemand interesse?
Nah, de Xant blijft hoor. Kom op zeg. 25.000 km w-w verkeer met een GS, dat is zonde.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mkatgert schreef:Volgens mij is zat zijn niet zozeer de belangrijkste reden, zie die grijns eens…
Wow, wat een geweldige actie-foto!
Ik heb het vanmiddag kort met Waterman over de GS gehad, en vooral de reden van verkoop. Op zich kan ik die reden wel begrijpen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Aha, ik heb het verkoop draadje gelezen. Die reden is wel te begrijpen ja.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Quito - Ecuador. Maart 2007
[img=http://img212.imageshack.us/img212/1346/p3270424ih5.th.jpg]
[img=http://img147.imageshack.us/img147/2662/p3270423ni0.th.jpg]
[img=http://img147.imageshack.us/img147/485/p3270421km9.th.jpg]
[img=http://img147.imageshack.us/img147/426/p3270425uh9.th.jpg]
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Wow, fantastisch dat een GSA in zo’n land rijdt. Citroëndealers zul je er niet in elke stad vinden, dus onderdelen zullen zeer schaars zijn.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ja, leuk he! Zie ook deze link: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=175055&postdays=0&postorder=asc&start=435
Ook daar eea gespot. Zo bij elkaar in Zuid-Amerika toch nog wel wat Citroens gespot hoor. Ook oude zoals CX, GSA, 2CV etc. maar ook een XM, Oltcits (Axel) ed. En in Argentinie staat werden deze wagens natuurlijk geproduceerd. Hoopte in Chili nog een Citronetta te spotten, maar helaas niet gezien… In Ecuador en Peru stikt het overigens van de VW kevers en VW-busjes (oude).
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Vanmiddag hier in Beilen, een rode GSA Break op een trailer.
Kwam het stel tegen, dus geen foto kunnen nemen.Jeroen
_________________
Xantia 19 TD Break 05/1997
AX 15d 5 deurs first 04/95
Ami6 11/1967
Het was mijn GSA Break ! Deze heb ik in 2000 het laatst mee gereden en toen opgepoetst op stalling gezet. Deze heeft dus bijna 8 jaar in een droge stalling gestaan, en heeft daar (tot nu toe) niets van geleden. De 5 liter extra olie afgetapt en wat benzine in de carburateur… en hij starte na de 3e slag ! Ze staat nu in mijn garagebox, waar ik hem langzaam ga opknappen. Eerst het gat in de dorpel repareren zodat hij voor de APK kan. Het is de bedoeling dat ze ergens in 2009 overgespoten wordt, zodat ze weer in nieuwstaat verkeert.
Deze heerlijke GSA-break heb ik 1998 bij Ton Bouw gekocht. Technisch in toptoestand, maar caroserie wat minder…...
Erg leuk dat je me gespot hebt op de route van Zwiggelte naar Uden !
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Wegens misbruik maken van de gegevens in dit bericht door een forumlid heb ik het bericht verwijderd (tot mijn spijt).
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
bx-cannes schreef:het ging wat snel, maar in Den Haag Zuid kwam een rode GSA voorbij, maar dan wel achterop een bergingswagen…
Dat was ik, een lek olie retour buisje waardoor de hele straat onder de olie zat. Had net die week 1000km met haar gereden en in Den Haag kwam ik op zondag niet meer weg.
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Onderstaande foto is een van de mooiste foto’s die ik ooit heb gemaakt van een GS. Het was in augustus 2006 tijdens Eurocitro, dat ineens de lucht heel grauw werd. Ook de grond was erg grauw. Toen verscheen er ineens deze knalrode GS Break. Qua kleuren heel goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Jammer alleen van die enorme deuk in de linker achterdeur.
Kan iemand mij zeggen of het nu een Club of een Spécial is?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX