Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Dit zijn velgen die bij mijn weten alleen op de latere AmiSupers zijn geleverd en later een keer zijn teruggekomen op de Mehari Azur ( Wit met blauw). Weet trouwens niet of dat type Mehari ooit in ons land is geleverd. Dacht het niet.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Het zijn velgen van een GS. Ik heb ze op de zwarte eend zitten, achter dan want voor passen ze niet, dan lopen ze aan op je fusseestuk. Tenzij je er een Ami vooras opzet, dan wel…
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
toniclight schreef:
Dit zijn velgen die bij mijn weten alleen op de latere AmiSupers zijn geleverd en later een keer zijn teruggekomen op de Mehari Azur ( Wit met blauw). Weet trouwens niet of dat type Mehari ooit in ons land is geleverd. Dacht het niet.
Jeroen
Klopt, in eerste instantie geleverd op de 2e generatie Ami Super en later ook onder de Mehari AZUR en Mehari Plage. Mehari Plage is alleen in Portugal geleverd en de AZUR in Frankrijk, maar niet in NL.
Ik heb ze onder de blauwe AZU zitten….
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Heb je die velg over?
Ik ben nog opzoek naar twee velgen met deze vormgeving.
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ik ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen, maar als ik hem weg doe dan mail ik je wel ff.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Zekers GS!
Ik heb namelijk ook twee gaatjes in de velg zitten om de sierdeksel er op te zetten. Idem dus!
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
punky schreef:citrocitrus schreef:Zijn het niet gewoon de opvolgers van de dichte “eend-velgen” , de versie met “koelgaten” ??
Dat zijn deze. Zijn dezelfde velgen, maar dan met gaten.
Nee, zijn niet hetzelfde ... bij de originele foto zijn er nog TWEE gaatjes naast de drie gaatjes voor de bouten!!!
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS