2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

Reviews C5
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 19 februari 2005 01:30 AM
  [ # 16 ]

[quote author=“PbreedJa het zijn gebruikte banden, zagen er van binnen en buiten goed uit, balanceerden zelfs zonder gwicht, en gedragen zich prima.
Prijs per kilometer is dus gewoon lager, alleen meer banden kopen.

Pieter

Dat klinkt al heel wat beter, visuele controle aan buiten- EN binnenzijde van de band !

succes ermee.

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

Duinjan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8

Gepost: 19 februari 2005 04:41 PM
  [ # 17 ]

Ik rijd sinds 2 maanden in een C5 2.0HDI automaat. Als echte Citroen liefhebber, hiervoor had ik 2 Xantia’s waarin ik bij elkaar 350.000 km heb gereden, vind ik dat de C5 weinig Citroen meer is. Het veergedrag is veel te stug. Waar ik in de Xantia’s geen last had van verkeersdrempels en andere oneffenheden, wordt de C5 bij gelijke snelheid bijna gelanceerd. Verder is het zitcomfort niet goed. De verhouding stuur/pedaal en stoel afstand is niet geschikt voor langere mensen. Ik raad aan voor je tot aanschaf overgaat eens een lange rit te maken.
En voor de liefhebber de mijne is te koop. Terug naar een Xantia zolang ze nog te vinden zijn.

Profiel  

Weefje
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 246

Gepost: 19 februari 2005 06:42 PM
  [ # 18 ]

Verder is het zitcomfort niet goed. De verhouding stuur/pedaal en stoel afstand is niet geschikt voor langere mensen.

Dat verbaast me! Hoe lang ben je dan?

Als ik een C5 koop, wil ik er minstens 200 km mee proefrijden. Anders gaat de koop niet door Twisted Evil 

Surprisedfftopic

Ik vind de Peugeot 406 HDI ook wel gaaf, trouwens…

Profiel  

Duinjan
< 100 berichten
Rank