BX19trs schreef:Serge schreef:Denk je niet dat het een beetje een raar gezicht is; 2 mannen met een auto op hun rug gebonden achter elkaar fierljeppend door het Friese landschap?
Kijk, dat hij dat met een visa doet kan ik begrijpen maar ik zal er zeker bij zijn als jij met een XM op je rug dat gaat doen!
Emiel
Oh, ik zat eigenlijk te denken om de ambu om te binden; dat polyester dak blijft namelijk beter drijven.
@Pat; als ik wat satétjes mee neem, brengt je vrouw dan de saus mee?
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 79
- Xantia 1.8i 16V Millesime
Aanwezigen:
Patje74
Lelijke eend
BX19trs
eXpelliarMus
Goofblikscha
PrutsyLJ
peije1979
Xsara Coupe
XBXG
xm’metje
Alexxxxx
Digidaan
toniclight
geoathc35
Daan88
citrospeeds
Art
GertXM
bxtrdturbo
eXaMple
stefaan5089
Douwe
Elpee/Jitze
Janvb
Peteryed
Patri
Hogervp
Serge
Maurits
Doen hun best erbij te zijn:
tilanus
ieksEmmu
mssl
Jaco
mkatgert
knäckor
woutersmits
mathijs
Visa 1.4 TRS
ZX19D
GWHENDRIKS2
Janvb’s ega
Lijstje weer aangevuld. Lijkt me erg leuk, ben nog nooit bij een bijeenkomst geweest!
Nog nooit bij een Citroën meetinggeweest? Even een tip dan: vergeet de vaseline niet!
wordt al gezellig druk
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Alexxxxx schreef:Nog nooit bij een Citroën meetinggeweest? Even een tip dan: vergeet de vaseline niet!
Vaseline is inderdaad een aanrader om je gezicht mee in te smeren tegen de kou. Want een bivakmuts staat zo raar.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 79
- Xantia 1.8i 16V Millesime
Alexxxxx schreef:Nog nooit bij een Citroën meetinggeweest? Even een tip dan: vergeet de vaseline niet!
Lelijke Eend schreef:Vaseline is inderdaad een aanrader om je gezicht mee in te smeren tegen de kou. Want een bivakmuts staat zo raar.
Vaseline??? Geen kopervet of nikkelcompound? Ouderwets hoor…
Nou voor de vaselineboys kun je prima ongeveer 10 Km verderop op een parkeerplaats bij “De Wielen” je vermaken, doet het ook niet zo’n pijn!
verder: fftopic
Emiel
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Zet mij ook maar bij deze die aanwezig zullen zijn.
Ik weet enkel nog niet met welke wagen ik kom
de C6 of de XM?
Haha, de meeste meetings worden zo centraal mogelijk georganiseerd en dan komen er uit alle hoeken klachten dat het te ver is en of er niet eens een meeting in de buurt georganiseerd kan worden. Nu is er een meeting in een haast onvoortselbaar verre uithoek en komen de mensen uit de verste windstreken zonder ook maar een piepje te geven. Mooi!
Ik hoop echt dat ik de dyane op tijd ont-‘knikt’ krijg
Lijkt met toch leuker dan met de Digit….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Nou ja, ik zet mijn aanmelding dan ook maar in een permanente om
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ha, geweldig mensen!
De bijgewerkte lijst;
[list]Aanwezigen:
Patje74
Lelijke eend
BX19trs
eXpelliarMus
Goofblikscha
PrutsyLJ
peije1979
Xsara Coupe
XBXG
xm’metje
Alexxxxx
Digidaan
toniclight
geoathc35
Daan88
citrospeeds
Art
GertXM
bxtrdturbo
eXaMple
stefaan5089
Douwe
Elpee/Jitze
Janvb
Peteryed
Patri
Hogervp
Serge
Maurits
Blooper1963
mkatgert
Doen hun best erbij te zijn:
tilanus
ieksEmmu
mssl
Jaco
knäckor
woutersmits
mathijs
Visa 1.4 TRS
ZX19D
GWHENDRIKS2
Janvb’s ega [/list:u]
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
de C6 of de XM?
C6, die auto zie je hier in het Noorden haast niet.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
jaco schreef:Haha, de meeste meetings worden zo centraal mogelijk georganiseerd en dan komen er uit alle hoeken klachten dat het te ver is en of er niet eens een meeting in de buurt georganiseerd kan worden. Nu is er een meeting in een haast onvoortselbaar verre uithoek en komen de mensen uit de verste windstreken zonder ook maar een piepje te geven. Mooi!
Daaruit zou je kunnen opmaken dat mensen die in alle hoeken wonen niet graag naar centraal gelegen lokaties rijden
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:jaco schreef:Haha, de meeste meetings worden zo centraal mogelijk georganiseerd en dan komen er uit alle hoeken klachten dat het te ver is en of er niet eens een meeting in de buurt georganiseerd kan worden. Nu is er een meeting in een haast onvoortselbaar verre uithoek en komen de mensen uit de verste windstreken zonder ook maar een piepje te geven. Mooi!
Daaruit zou je kunnen opmaken dat mensen die in alle hoeken wonen niet graag naar centraal gelegen lokaties rijden
Het zijn altijd de randstedelingen die zeiken zodra ze ook maar buiten hun eigen dorp moeten komen.
En kom maar met de XM, die nieuwerwetse troep staat ook wel bij de dealer