Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ga voor de C6! Een XM is leuk, maar zie je hier erg veel. Enne Alex, ik heb nog geen randstedeling horen zeiken!
Deze randstedeling klaagt anders nooit als hij z’n durpie moet verlaten. Ik doe het zelfs met veel plezier.
Misschien komt dat omdat mijn wieg in Friesland stond?
Maar toch, ook nu hoor ik de randstedelingen niet klagen. Iedereen geeft zich vol overgave op naar het afgelegen Berlikum te gaan. Ik vind het geweldig mooi.
Gelukkig niet nee Heerlijk, een topic over een meeting in Fryslân zonder zeikende randstadjers Waar vind je dat nog?
Zeg Alexxxxxxxxxxxxx, nu ff dimmen. Want bij de andere meetings zijn het juist de provincialen (en over het algemeen die uit het Noorden) die lopen te zeiken dat het zo ver weg is.
Ik zou maar dimmen als ik jou was, als ik boos word ga ik slaan met mn Frykse vlag Hoe kun je nu het heitelân verruilen voor die poel des verderfs, het voorportaal van de hel?
Maar goed, we gaan weer offtopic geloof ik
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Alexxxxx schreef:Maar goed, we gaan weer offtopic geloof ik
Dat heb je helemaal goed!
Hoe dan ook, het lijkt een geweldige opkomst te worden. En dat terwijl we vrij laat met het idee kwamen. Ik had dit niet verwacht!
Als het een succes wordt, dan moeten we er maar een jaarlijkse traditie van gaan maken.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
het voorportaal van de hel
De slag bij Warns bedoel je…....
Het wordt een mega-evenement!
We gaan Blerikum eens even flink op de kaart zetten.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
patje74 schreef:Hoe dan ook, het lijkt een geweldige opkomst te worden. En dat terwijl we vrij laat met het idee kwamen. Ik had dit niet verwacht!
Als het een succes wordt, dan moeten we er maar een jaarlijkse traditie van gaan maken.
Ik zou het lokale suffertje maar eens waarschuwen; dit wordt voorpaginanieuws!
Alexxxxx schreef:Hoe kun je nu het heitelân verruilen voor die poel des verderfs, het voorportaal van de hel?
Dan moet je bij mijn heit en mem zijn. Die hebben zich laten verleiden door de duivelse aantrekkingskracht van het westen. Zelf zijn ze inmiddels weer noordwaarts getrokken, maar hun kroost hebben ze achtergelaten.
Maar nu weer on-topic:
Zoals het er nu uitziet gaat het echt een fantastische meeting worden en hoewel ik mijn naam nog steeds niet durf te verplaatsen naar “komt zeker”, ga ik er wel vanuit dat ik er gewoon ben.
patje74 schreef:Als het een succes wordt, dan moeten we er maar een jaarlijkse traditie van gaan maken.
Met de BX Club Nederland hebben we ook al jaren die traditie om in januari een nieuwjaarsborrel te hebben. Gewoon gezellig bijkletsen en elkaars auto’s bewonderen. Ik ben wel voor een jaarlijks terugkomende CiFo-nieuwjaarsmeeting.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
XBXG schreef:patje74 schreef:Als het een succes wordt, dan moeten we er maar een jaarlijkse traditie van gaan maken.
Met de BX Club Nederland hebben we ook al jaren die traditie om in januari een nieuwjaarsborrel te hebben. Gewoon gezellig bijkletsen en elkaars auto’s bewonderen. Ik ben wel voor een jaarlijks terugkomende CiFo-nieuwjaarsmeeting.
Hier kan ik me ook wel in vinden.
Blooper1963: Please please DE C6, dan kom ik wel in een XM.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Kanonne, zelfs uit België komen ze naar het Noorden afreizen. Helemaal goed zeg. Als het weer nou meezit dan parkeer ik de Ami gewoon naast de C6. Wat een contrast zal dat geven.
Dan kan allleen de BBQ niet mee Raoul.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Dan kan allleen de BBQ niet mee Raoul.
Je hebt toch een trekhaak…........
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Tja, kwestie van prioriteiten stellen hè. OF de Ami, OF de bbq. Sorry dat ik nu heel barbaars uit de hoek ga komen, maar ik prefereer denk ik toch de bbq.