mmm, zit nu in het altijd pitoreske Duitsland, maar zal bij thuiskomst direct de post ff bekijken.
ook maar ff kijken hoe het met de premiebetalingen van mijn RB is voor het geval dat…
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
gompy58 schreef:mmm, zit nu in het altijd pitoreske Duitsland, maar zal bij thuiskomst direct de post ff bekijken.
ook maar ff kijken hoe het met de premiebetalingen van mijn RB is voor het geval dat…
Maakt daar niet meer uit ..... daar mag je straks het centrum niet meer in met je mooie klassieker of young timer .... dit is off topic.
Moeten we maar eens een nieuwe over openen.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
daar mag je straks het centrum niet meer in met je mooie klassieker
Jawel, die zijn vrijgesteld hoorde ik gisteren op het Journaal.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
toniclight schreef:daar mag je straks het centrum niet meer in met je mooie klassieker
Jawel, die zijn vrijgesteld hoorde ik gisteren op het Journaal.
Jeroen
30 jaar en ouder ................ er zit dus een heel groot gat, wat gebeurt er met al het speciale en mooi young timer spul.
Wie maakt er een nieuw topic hierover.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mkatgert schreef:Voor de geinteresseerden, Citroklassiek wordt overgenomen van de Hoflake Adviesgroep door NAG Direct, de Nederlandsche Assurantie Groep. Ben benieuwd of er veel veranderd, ze kondigen het iig wel netjes per brief aan.
Er zal waarschijnlijk weinig veranderen. Hoflake was tot voor kort hun intermediair en dus het gezicht van Citroklassiek. En dat zal dus vast zo blijven. Maar in mijn geval was het juist dat gezicht waarbij het meerdere malen fout ging.
Ik verwacht (in mijn geval) dat er bij Citroklassiek zelf weinig fout is gegaan.