3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Onsteking afstellen.
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 27 december 2007 07:35 PM
  [ # 31 ]

Nee, en het punt dat de motor het hardst draait is zeker niet de juiste stand. Dus lekker de boekjes erbij, 6 mm pen, stroboscoop, en alles uitpluizen. Dan rijdt het echt een stuk lekkerder!

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 27 december 2007 09:33 PM
  [ # 32 ]

Ja maar voorlopig rij ik nog helemaal niet… Mad
Er moet nog van alles aan gedaan worden om haar APK klaar te krijgen.
Tot nu toe had ik moeite met starten.
Zij moet regelmatig even omhoog omdat ik er onder moet. Dus voor nu vind ik het best. Lekker snel starten en goed draaien.

Zodra ik mag rijden wordt het tijd voor de fijnafstelling.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
nltecoko
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 756
Geregistreerd: 10-12-2006

- Xsara Break 1.6 16V
- C5 2.0 HDiF Break Exclusive
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 Break bv5
Gepost: 28 december 2007 12:08 AM
  [ # 33 ]
Wolfman schreef:

Ja maar voorlopig rij ik nog helemaal niet… Mad
Er moet nog van alles aan gedaan worden om haar APK klaar te krijgen.
Tot nu toe had ik moeite met starten.
Zij moet regelmatig even omhoog omdat ik er onder moet. Dus voor nu vind ik het best. Lekker snel starten en goed draaien.

Ik hoop van ganser harte dat je de auto op blokken/bokken zet voordat je er onder kruipt. Dan hoef je dus niet voor elke keer te starten, en leef je misschien lang genoeg om plezier van te gaan hebben van je DS. Kruip nooit, NOOIT onder een hydralische Citroen zonder assteunen of andere veilige blokken. NIMMER!.

  - Oscar -

‘67 DS21bvh: “de nieuwe”
‘74 DS23 break, 5bak: poetsmobiel
‘05 C5 break: daghap / ‘02 Xsara 1.6 Break; voor de kids
ex ‘06 C5 2.0 HDIf exclusive break
ex ‘70 DS21ie, bvh, pallas: winterbak / rallywrak
ex ‘97 Xantia 1.9TD Break: total loss / ex ‘98 XM tct ambiance: stille zweef /
ex ‘72 DS23bvh: helaas total loss / ex ‘68 DS21bvh: sloper, ex-winterwrak / ‘00 Xantia 2.0HDi break/ ex ‘00 Xsara 1.6 Coupé

Profiel  
 
Wolfman
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1061
Geregistreerd: 27-11-2007

- CX 2400 Pallas
Gepost: 28 december 2007 01:40 AM
  [ # 34 ]

Bedankt voor je waarschuwing. Maar ik laat haar zelf omhoog komen, daarna blokken eronder en de motor uit.
En sinds vandaag heb ik van die…..ja hoe heten ze eigenlijk. Oprijbokken???
Ik heb verleden week een nieuwe flexibelepijp besteld. Zodra deze binnen is moet ik er dus echt helemaal onder vandaar deze “oprijbokken”

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook