14 van de 38
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

2d: Xsara HDi Exclusive (deel één)
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7818

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 28 december 2007 09:41 PM
  [ # 196 ]
Arjan Verkade schreef:

Als ik het dan goed begrijp krijg je dan dus draden vanaf je sub in de achterbak naar de speakers in de voordeuren? Wink

Dat begrijp je helemaal goed. Sterker nog, bekabeling van de autoradio naar de sub, van de sub naar de scheidingsfilters in het dash, van de scheidingsfilter naar de woofers en tweeters.

Arjan Verkade schreef:

Ik vind deze altijd wel wat hebben:

Ook een 150 Watt activie sub Wink

Komt een goed geluid uit maar hij is niet goed af te stellen naar mijn smaak. Ook biedt hij niet de mogelijkheid mijn voorspeakers te versterken, iets wat ik wel wil en waar je anders eigenlijk altijd een losse versterker voor moet hebben. Het moet dus wel raar lopen wil ik dat Focal-ding niet gaan kopen morgen.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27944

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 28 december 2007 09:47 PM
  [ # 197 ]

Ik verwacht van jou natuurlijk wel een foto verslagje Razz

Mij lijkt die van Pioneer wel wat, qua looks vind ik hem zowiezo wel erg gaaf Cool

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 28 december 2007 10:03 PM
  [ # 198 ]

Dat komt wel goed. Een deel van de bekabeling ligt er al.. dus dat scheelt. Wel een hoop aansluitwerk nog te regelen..

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Snoekebeest
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 127

Gepost: 28 december 2007 10:35 PM
  [ # 199 ]

Ik heb ook lekker zitten te knutselen met een jbl bas pro Laughing
Maar ik had daarbij ook nog wat andere dingetjes zoals de radio + interface en de carkit. Maar ik moet zeggen dat een andere radio ook wonderen doet kwa geluid. Als ik mijn nieuwe clarion vergelijk met de fabrieksradio (ook clarion) vind ik persoonlijk dat de nieuwe een mooier geluid heeft.

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 december 2007 10:46 PM
  [ # 200 ]

Ik snap alleen die AB niet. Wat moet je daar nou mee in een auto?

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 28 december 2007 10:55 PM
  [ # 201 ]

Ik gebruik die AB wel, om wat nummers door te zappen bijvoorbeeld. Is soms best handig.

Iemand nog doneren?

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 29 december 2007 01:06 AM
  [ # 202 ]

Wendela bedoel je met ‘AB’ de hendel achter het stuur? Die is blindelings te bedienen. En als je er eenmaal aan gewend bent wil je niets anders. Het lijkt misschien onzinnig om de ‘afstands’ bediening tien centimeter van de radio te hebben maar op deze manier kan ik ‘m bedienen zonder er bij na te hoeven denken, zonder mijn blik van het verkeer te moeten halen.

Een argument om mijn oude Pioneer MP3 radio/cd terug te hangen zou zijn dat hij meer uitgangsvermogen heeft en MP3’s speelt. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik de RD3 erg mooi klinken, in combinatie met de speakers die erin zijn gezet. Je moet ‘m alleen niet te hard willen zetten. Ik heb ook al gemerkt dat de wisselaar ideaal is voor het setje ‘huidige favorieten’ en de frontlader voor de smaak van het moment. De afstandsbediening is ideaal dus en ik vind het ook wat waard dat alles mooi geintegreerd is in het display en ik niet meer met frontjes loop te køtten. Dus al met al heb ik eigenlijk gewoon besloten lekker eigenwijs met de fabrieksradio verder te gaan Wink

De telefoonmute en andere overblijfsels van de niet meer aanwezige carkit mogen blijven als het geen gedoe oplevert met de installatie, in het andere geval sloop ik het eruit en sluit ‘t voor eens en voor altijd netjes aan.

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5490

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 29 december 2007 11:23 AM
  [ # 203 ]
DigiDaan schreef:
Arjan Verkade schreef:

Als ik het dan goed begrijp krijg je dan dus draden vanaf je sub in de achterbak naar de speakers in de voordeuren? Wink

Dat begrijp je helemaal goed. Sterker nog, bekabeling van de autoradio naar de sub, van de sub naar de scheidingsfilters in het dash, van de scheidingsfilter naar de woofers en tweeters.

Arjan Verkade schreef:

Ik vind deze altijd wel wat hebben:

Ook een 150 Watt activie sub Wink

Komt een goed geluid uit maar hij is niet goed af te stellen naar mijn smaak. Ook biedt hij niet de mogelijkheid mijn voorspeakers te versterken, iets wat ik wel wil en waar je anders eigenlijk altijd een losse versterker voor moet hebben. Het moet dus wel raar lopen wil ik dat Focal-ding niet gaan kopen morgen.

mmm ik zelf heb een 200 watt activie subwoofer van pioneer gekocht.
Ben bezig om mijn kofferbak te verbouwen zodat ik hem kan plaatsen.

Laat wel op mijn topic weten hoe de eind resultaat is en hoe het klinkt.

mzll Gert Cool  Cool  Cool

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 29 december 2007 01:45 PM
  [ # 204 ]

Ik heb het ding toch maar gehaald. Eigenlijk heb ik er geen geld voor maar dat mag de pret niet drukken:

De aansluitings- en instellingsmogelijkheden aan de zijkant van de unit

De afstandsbediening / aux ingang waarvan ik hoop dat hij in het vakje tussen de stoelen past:

Gaan we vanmiddag lekker in elkaar hobby’en dus. De verkoper vond dat ik maar gauw langs moest komen om te laten horen hoe ‘t allemaal klinkt..

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 29 december 2007 01:48 PM
  [ # 205 ]

Haha, veel plezier met inbouwen Exclamation
Dat is toch ook altijd erg leuk, zeker als het eenmaal gelukt is Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 29 december 2007 01:52 PM
  [ # 206 ]

Veel plezier met knutselen Daan. De 12 e maar eens luisteren!

Iemand nog doneren?

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 29 december 2007 02:04 PM
  [ # 207 ]

Heb je al een converter 12/220? Want als dat allemaal ingebouwd is, heb je wel stroom nodig voor je laptop. Zit je de hele dag in je auto.  Very Happy

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 29 december 2007 02:30 PM
  [ # 208 ]
garagestmarien schreef:

Heb je al een converter 12/220? Want als dat allemaal ingebouwd is, heb je wel stroom nodig voor je laptop. Zit je de hele dag in je auto.  Very Happy

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan Rolling Eyes

Voor notebooks heb je ook gewoon adapers speciaal voor in de sigaratenaansteken in de auto Wink

Profiel  

oetje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 29 december 2007 02:37 PM
  [ # 209 ]

Dat ziet er mooi uit! Veel inbouwplezier….

Ja stroomadaptor voor laptop erin Wink  Wink  zegt mijn vrouw ook altijd. Mijn mobile connect card heb ik al dus internetten in de auto is geen probleem Laughing

Frans

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 30 december 2007 12:47 AM
  [ # 210 ]

Grr.

Halve dag bezig geweest maar werken doet ‘ie nog nie. De voeding en aarde is inmiddels OK maar de radio geeft geen remote signaal af. Ook is de speaker-level input niet goed waardoor het ding maar op 20% van zijn kunnen speelde.

Om toch even te genieten van de werkelijke klank hebben we even een andere auto ernaast geparkeerd en via een echte RCA input van signaal voorzien. En dat klonk veelbelovend Cool

Maandag maar even naar de mediamarkt.. Toch maar een high-level naar line-level converter scoren.

Profiel  

14 van de 38
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook