3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Nieuwe XM Uitdaging V6 24v, Vervolg: Update van het project
Simmetje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 820

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Gepost: 29 december 2007 12:57 AM
  [ # 31 ]

Montage van metname deurpanelen, en daarnaast het type lampjes in o.a. het klimaatcontrole paneel van de digitale airco, de raamschakelaars, de deuren, de achterlichten. Deze worden gelijk allemaal vervangen, en ik wil graag morgen nieuwe halen…

Domme vragen bestaan niet.

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 29 december 2007 01:03 AM
  [ # 32 ]

Voor de lampjes zou ik even kijken op http://service.citroen.com , of ga je niet naar een dealer?

Deurpanelen is niet zo moeilijk. Eerst het palletje van de CV eruit wippen, dan het plastic rond de deur-ontgrendelaar naar je toe trekken, eruit klikken als het ware, dan met een schroevendraaiertje het knopje van de elek. ramen omhoog wippen incl. het frame-pje er omheen.

Dan het rooster van de speaker losmaken, speaker losschroeven en stekker losmaken, speaker eruit. Daar moeten ook nog wat schroeven van paneel op deur losgemaakt worden.

Bij de greep van het paneel zie je een schroef waarmee de greep aan de deur vastzit. De 2e schroef zit aan het andere eind van deze greep, zijn torx-schroeven als het goed is. Daarna kun je subtiel proberen het deurpaneel rustig naar achteren te trekken. Op 1 punt beginnen, onderaan ergens, en dan rondom het paneel uit die witte dingen klikken waar het mee bevestigd zit. Dan als het paneel los, nog de stekker ontkoppelen van de verlichting in het paneel.

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 29 december 2007 01:13 AM
  [ # 33 ]

Ik kan eventueel wel ter plekke helpen met interieur omwisselen. Inmiddels ervaring mee.

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 606

Gepost: 29 december 2007 11:44 AM
  [ # 34 ]

ik heb je een pb-tje gestuurd ivm wat onderdelen Very Happy

Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

Profiel  

Simmetje
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 820

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Gepost: 29 december 2007 12:02 PM
  [ # 35 ]

Matthijs, bedankt voor je aanbod, ik ga woensdag samen met een goede vriend van me aan het klussen. Ik ben er voor de hoofdlijnen, hij is voor de afwerking.

Geef hem een perfecte XM mee en hij maakt zo een lijst met 20 verbeterpunten, vooral op het vlak van lampjes, knopjes etc. etc.

Ik heb Ronald al ge PB’d. Mensen die iets zoeken (setje speedline velgen bijvoorbeeld) kunnen zich ook via PB melden, want mijn doel is om het restant van de tweede auto snel af te voeren.

Ik mag namelijk de ombouw doen in de bedrijfshal van een goede vriend, daar is het licht, droog en lekker warm… Maar ik moest wel beloven de tweede auto snel op te ruimen…

Domme vragen bestaan niet.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook