Auto fotograferen
bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 30 december 2007 01:57 AM

Ik zag in het clubblad La Bombe van deze maand dat de jury een foto van mij heeft uitgekozen tot een van de 10 coverfoto’s van komend jaar, waarvoor mijn dank.  Very Happy Laughing  Laughing
Ik heb er echter 14 ingestuurd en weet dus zelf ook niet welke er geplaatst wordt. Surprised
Het artikel lezend komt uiteraard het onderwerp waar veel mede-forummer ook last van heeft. Je rijdt lekker rond ergens op een mooie plek, je denkt : Mooie omgeving, tijd om eens te stoppen en een foto te nemen van de voiture in dit landschap.  Cool
Het probleem hierbij is dat je op zo’n momenten zelden alleen onderweg bent en je partner / kinderen / hond denken alleen maar dat een auto bedoeld is om je van A naar B te brengen en als tussenstops gewenst waren, dan hadden ze net zo goed het openbaar vervoer kunnen nemen en was die dure DS met alle dure restauraties niet nodig geweest (van dat geld hadden we een groter huis kunnen kopen….  Shocked ).
Ik kan daarom ook namens mijn vrouw zeggen dat de geschatte gedachtepatronen van de artikelschrijver inderdaad juist zijn, in m’n vrouw’s hoofd ging op vele foto’s inderdaad (weer) de gedachte rond van moeten we nu weer stoppen, als je maar niet denk dat ik uit die auto kom. Ik kijk wel even de andere kant op…....  Confused
Nu is mijn vraag aan jullie mede-forummers : Kunnen we manieren vinden om vrouw, kind, hond (deze is niet zozeer een probleem), kinderzitje en andere storende attributen uit het interieur te verwijderen zodanig dat het de foto niet stoort ?
Indien dit niet mogelijk is, misschien tips om vrouw, kind, hond, kinderzitje uit de foto te “foto-shoppen” ?

Alvast vriendelijk dank voor het mee-denken.  Very Happy

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 30 december 2007 02:03 AM
  [ # 1 ]

laat je vrouw dit niet horen Laughing  Laughing  zit altijd met hetzelfde.. zo van; liefje? wil je de auto even uitvoor de foto? Laughing  en dan zegt ze .. jij ook altijd met die stomme foto’s Twisted Evil

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 30 december 2007 11:11 AM
  [ # 2 ]

Bartjes: gefeliciteerd!

Als het weer maar niet van die pseudo-kunstzinnige foto’s worden waar nauwelijks een DS in te herkennen is…. Confused

Citroen!

Profiel  

Gepost: 30 december 2007 12:28 PM
  [ # 3 ]

Grappig…

Als ik stop voor een foto weet mijn meisje al dat ze zich onder het dashboard moet wegfrommelen Wink Ik hoef het al niet meer te zeggen Smile

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 30 december 2007 12:35 PM
  [ # 4 ]

Ach Martijn, als ze dat nou NOG niet zou weten….

Profiel  

boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 807

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 30 december 2007 09:44 PM
  [ # 5 ]

Re: Auto fotograferen

En er stond nog zo aan het einde van het artikel dat er niet kon worden gecorrespondeerd over de uitslag!  Very Happy

bartjes schreef:

...
Ik heb er echter 14 ingestuurd en weet dus zelf ook niet welke er geplaatst wordt. Surprised ...

...je weet in ieder geval van 1 foto dat die het niet wordt.  Wink

bartjes schreef:

Het artikel lezend komt uiteraard het onderwerp waar veel mede-forummer ook last van heeft. Je rijdt lekker rond ergens op een mooie plek, je denkt : Mooie omgeving, tijd om eens te stoppen en een foto te nemen van de voiture in dit landschap.  Cool
Het probleem hierbij is dat je op zo’n momenten zelden alleen onderweg bent en je partner / kinderen / hond denken alleen maar dat een auto bedoeld is om je van A naar B te brengen en als tussenstops gewenst waren, dan hadden ze net zo goed het openbaar vervoer kunnen nemen en was die dure DS met alle dure restauraties niet nodig geweest (van dat geld hadden we een groter huis kunnen kopen….  Shocked ).
Ik kan daarom ook namens mijn vrouw zeggen dat de geschatte gedachtepatronen van de artikelschrijver inderdaad juist zijn, in m’n vrouw’s hoofd ging op vele foto’s inderdaad (weer) de gedachte rond van moeten we nu weer stoppen, als je maar niet denk dat ik uit die auto kom. Ik kijk wel even de andere kant op…....  Confused

Haha, leuk om te horen dat mijn gedachtenpatronen soms kloppen.  Cool Maar de credits gaan naar de hele jury hoor, we hebben ons er samen over verbaasd.  Laughing

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 30 december 2007 09:55 PM
  [ # 6 ]
xm'metje schreef:

laat je vrouw dit niet horen Laughing  Laughing  zit altijd met hetzelfde.. zo van; liefje? wil je de auto even uitvoor de foto? Laughing  en dan zegt ze .. jij ook altijd met die stomme foto’s Twisted Evil

jij hebt hier ergens toch ook een foto zwerven met je liefje er gewoon in?

Daar was niks mis mee hoor! oh ja en je auto zag er ook wel leuk uit geloof ik Wink

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 30 december 2007 10:05 PM
  [ # 7 ]
gompy58 schreef:
xm'metje schreef:

jij hebt hier ergens toch ook een foto zwerven met je liefje er gewoon in?

Daar was niks mis mee hoor! oh ja en je auto zag er ook wel leuk uit geloof ik Wink

dat is de enige waar ze samen op stonden Laughing  Laughing

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 31 december 2007 02:35 PM
  [ # 8 ]

Hoi allen,

Boeman, over de uitslag gaat dit onderwerp ook helemaal niet. Je kaartte alleen aan dat er veel foto’s zijn waar partners gewoon blijven zitten, en daar wil ik het nu juist over hebben, hoe krijgen we ze weg uit de auto ? Als het niet fysiek lukt, danwel digitaal (photoshop)  Laughing

Komend jaar zal er waarschijnlijk niet zo veel van komen of ik moet een keer alleen erop uit trekken. Mijn vrouw is zwanger van de 2e en bukken wordt dan natuurlijk een probleem….  Laughing
De photo-shop optie kan ik eens proberen. Ik zal eens een foto nemen van de DS in het landshap, en dan ook een foto zonder DS in het landschap. In photo-shop moet je er dan toch wel iets leuks van kunnen maken ?

Groetjes en een fijn uiteinde, Bart

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook