Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Daantje schreef:Ik had de trommel er af om te kijken welke wielremcilinder ik nodig had. Was ook nog een gedoe om uit te zoeken. Heb nu 2 nieuwe, hoop dus de goede.
Wel beide cilinders aan beide kanten vervangen he?
Handjes schreef:Daantje schreef:Ik had de trommel er af om te kijken welke wielremcilinder ik nodig had. Was ook nog een gedoe om uit te zoeken. Heb nu 2 nieuwe, hoop dus de goede.
Wel beide cilinders aan beide kanten vervangen he?
: : : Wat bedoel je precies : : :
Ik vervang hem links achter en rechts achter. Totaal 2 cilindertjes dus. Meer zitten er bij mijn weten niet. Voor zijn schijfremmen.
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Daantje schreef:Handjes schreef:Daantje schreef:Ik had de trommel er af om te kijken welke wielremcilinder ik nodig had. Was ook nog een gedoe om uit te zoeken. Heb nu 2 nieuwe, hoop dus de goede.
Wel beide cilinders aan beide kanten vervangen he?
: : : Wat bedoel je precies : : :
Ik vervang hem links achter en rechts achter. Totaal 2 cilindertjes dus. Meer zitten er bij mijn weten niet. Voor zijn schijfremmen.
Prima.
Ik dacht dat je twee verschillende nieuwe had gekocht in de hoop dat een van die de goede was..
Gelukt, de nieuwe wielremcilinders zitten er op! Klus viel mee. Alles kwam goed los dus dat scheelde. Eenmaal aan de ene kant gedaan gaat de andere kant helemaal snel. Auto remt nu beduidend beter. Ook de handrem even afgesteld, maar aan een kant helaas wat te strak. Moet er dus nog een keer mee aan de slag.
Zou eigenlijk vanmiddag richting Groningen om Visa onderdelen op te halen die ik goed kan gebruiken. Helaas kwam er wat tussen waardoor ik de tijd niet meer had helemaal naar Groningen te gaan (is vanuit Zwolle ook toch nog wel een eindje). Gelukkig had ik nu ‘s avonds wat tijd de wielrmcilinders te vervangen.
Nog te doen—> nieuwe spatbordjes, stootstrip l.a, goede achterbumer er op, hoofdsteuntjes zoeken…. en dan moet deze francaise er toch weer allerredelijkst uitzien! Toch wel geinig hoor, een Visa. Was nooit van plan er een te kopen. Maar als er dan toevallig een leuke Visa op je pad komt… zeg ik geen nee
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Totaal aantal Berichten: 515
Geregistreerd: 18-11-2005
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Daantje schreef:
Nog te doen—> nieuwe spatbordjes, stootstrip l.a, goede achterbumer er op, hoofdsteuntjes zoeken…. en dan moet deze francaise er toch weer allerredelijkst uitzien! Toch wel geinig hoor, een Visa. Was nooit van plan er een te kopen. Maar als er dan toevallig een leuke Visa op je pad komt… zeg ik geen nee
herkenbaar, vooral dat rijgenot. Iedereen zei altijd wat een lelijk ding’ en ‘wanneer ga je nou een auto kopen’ Ach als ze er eenmaal in hadden gereden zouden ze wel wat anders zeggen. Ik heb toch vaak zat gehoord dat het een veel comfortabeler autootje is dan hun eigen (nieuwe) auto
En je kan er prima zelf aan werken met zeer betaalbare onderdelen.