Hoi, ben eergisteren aan het sleutelen gegaan. Het geluid bleek toch uit de rechteraandrijfas (de lange met steunlager) te komen ! Kon je ook goed voelen toen hij er uit was. Homokineet kaput! Geheel nieuwe erin gezet en geen geluid meer. Hij rijdt weer als vanouds en ik ben weer helemaal verliefd op m’n Zx-je ! Ook gelijk een nieuw 2e deel van het uitlaatsysteem eronder geknald want hij stond toch op de brug bij de doehetzelfgarage. Een uitkomst, zo’n brug huren. We waren binnen 3 uurtjes klaar !
Hieperdepiep, we kunnen weer rijden !
Groetjes
Doet u mij maar een BX in rally-uitvoering (maar ja, waar vind je zoiets…)
Heb je die uitlaat nog ergens goedkoop gehaald? Wat was je kwijt?
Jos van der Voort
haha, feli, waarschijnlijk stuurt ie weer wat strakker richting rechts nu nu kan je weer een beetje over de snelweg zonder herrie
ZX-Enschede schreef:Heb je die uitlaat nog ergens goedkoop gehaald? Wat was je kwijt?
Toen ik een nieuw achterste deel van mijn uitlaat nodig had heb ik deze bij Bart Ebben gehaald. Dat scheelde enorm veel met de dealer, kwik fit, etc.
Als ik het me goed herinner betaalde ik slechts een derde van de prijs elders.
Bart Ebben heeft een hele partij uitlaten voor de ZX van de fabriek of importeur overgenomen.
Hoi, bedankt voor de felicitatie. Hij rijdt en stuurt idd weer geweldig (voor een zx dan, haha). I’m a happy man . Ga d’r meteen maar ff verstralers opzetten, da’s ‘ie nu wel weer waard .
Uitlaat bij mijn plaatselijke sloper ( v/d Feer in Lelystad, http://www.feer.nl ) gehaald. Had hem eerst bij de dealer besteld, maar toch maar bij Feer gehaald. Verschil: €136,- tegen €70,-!! Schandalig !!
Nou, tot de volgende klacht/sleutelpartij maar (leuk en gezellig forum hoor! ).
Groetjes, Rogier
Doet u mij maar een BX in rally-uitvoering (maar ja, waar vind je zoiets…)