3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

IEUWIEWIEWIE…. metaal op metaal, wat is dit?
ramjet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 31 december 2007 04:34 PM
  [ # 31 ]

Hoi, ben eergisteren aan het sleutelen gegaan. Het geluid bleek toch uit de rechteraandrijfas (de lange met steunlager) te komen Smile ! Kon je ook goed voelen toen hij er uit was. Homokineet kaput! Geheel nieuwe erin gezet en geen geluid meer. Hij rijdt weer als vanouds en ik ben weer helemaal verliefd op m’n Zx-je Wink ! Ook gelijk een nieuw 2e deel van het uitlaatsysteem eronder geknald want hij stond toch op de brug bij de doehetzelfgarage. Een uitkomst, zo’n brug huren. We waren binnen 3 uurtjes klaar Cool !

Hieperdepiep, we kunnen weer rijden Razz !

Groetjes

Doet u mij maar een BX in rally-uitvoering (maar ja, waar vind je zoiets…)

Profiel  

ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 31 december 2007 04:40 PM
  [ # 32 ]

Heb je die uitlaat nog ergens goedkoop gehaald? Wat was je kwijt?

Jos van der Voort

Profiel  

The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 473

Gepost: 01 januari 2008 12:10 PM
  [ # 33 ]

haha, feli, waarschijnlijk stuurt ie weer wat strakker richting rechts nu Razz nu kan je weer een beetje over de snelweg zonder herrie Very Happy

Profiel  

W E
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 01 januari 2008 01:18 PM
  [ # 34 ]
ZX-Enschede schreef:

Heb je die uitlaat nog ergens goedkoop gehaald? Wat was je kwijt?

Toen ik een nieuw achterste deel van mijn uitlaat nodig had heb ik deze bij Bart Ebben gehaald. Dat scheelde enorm veel met de dealer, kwik fit, etc.
Als ik het me goed herinner betaalde ik slechts een derde van de prijs elders.

Bart Ebben heeft een hele partij uitlaten voor de ZX van de fabriek of importeur overgenomen.

Profiel  

ramjet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23

Gepost: 01 januari 2008 09:11 PM
  [ # 35 ]

Hoi, bedankt voor de felicitatie. Hij rijdt en stuurt idd weer geweldig (voor een zx dan, haha). I’m a happy man Razz . Ga d’r meteen maar ff verstralers opzetten, da’s ‘ie nu wel weer waard Wink .
Uitlaat bij mijn plaatselijke sloper ( v/d Feer in Lelystad, http://www.feer.nl Idea ) gehaald. Had hem eerst bij de dealer besteld, maar toch maar bij Feer gehaald. Verschil: €136,- tegen €70,-!! Schandalig Evil or Very Mad !!
Nou, tot de volgende klacht/sleutelpartij maar Very Happy (leuk en gezellig forum hoor! Smile ).

Groetjes, Rogier

Doet u mij maar een BX in rally-uitvoering (maar ja, waar vind je zoiets…)

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook