Re: Ik zie ook niks
ID66 schreef:punky schreef:Ff snel iets anders, wat me opvalt en stoort. Ik kan altijd alle foto’s zien die iedereen plaatst, behalve die van Noisemaker. Weet iemand hoe dit komt???
Hij is altijd lang aan het laden, maar krijg toch van die irritante kruisjes.
Al eerder ter sprake gekomen tijdens de angel eyes. Ik zie ook niks. Deur 63 heeft hetzelfde probleem. Krijg ook http://frost.nl-crew.com niet open. Zal toch niet aan @home liggen?
PeTeR
Ik kan http://frost.nl-crew.com ook niet openen, thuis althans (‘k heb ook @homo, dus waarschijnlijk ligt het daaraan). Op het werk werken de plaatjes prima. ‘t kan best zijn dat @home die site heeft geblokkeerd (misschien doordat er veel illegale ofzo dingen opstonden?).
Maareh… mooie spoilert .. alleen jammer dat je die zwarte strips uit de bumpert hebt gesloopt, ‘k vind em zelf ietsie te wit zo. Maargoed, da’s mijn mening…
Dat ding kan je alleen spuiten als je een techniek toepast waardoor de spoiler verwarmt word. Hij wordt dan ong. 40graden gemaakt en dan kan je het spuiten, kortom dit moet je laten doen. Niet zelf gaan kloten want dat wordt echt lelijk met FOAM.
ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn spoiler op de zx, die was ook van dat zachte spul gemaakt. maar niet zelf aan begonnen en lekker laten doen, resultaat is een mooie laag metallic lak die niet breekt als ik de koffer een keer hard dicht gooi
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Met mijn @home verbinding krijg ik ook alleen kruisjes te zien. :kruisje
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Heb chello en zie de plaatjes correct..
Leuke spoiler tho
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
ID66 schreef:punky schreef:Ff snel iets anders, wat me opvalt en stoort. Ik kan altijd alle foto’s zien die iedereen plaatst, behalve die van Noisemaker. Weet iemand hoe dit komt???
Zal toch niet aan @home liggen?
PeTeR
Ligt het niet gewoon aan de snelheid van jullie verbinding???? Bij mij kan ik ze wel gewoon zien(maar ik heb ook geen @home, maar adsl)!
Ik heb ook effe gechecked maar de foto’s zijn behoorlijk zwaar(veel kB’s) dus waarschijnlijk haalt je browser ze daarom niet (niet op tijd) binnen als je een verbinding hebt met een lagere snelheid.
Misschien is het een suggestie om aan noisemaker te vragen zijn foto’s iets minder ‘zwaar’ te maken, ik kan me goed voorstellen dat het heel irritant is als je alleen maar kruisjes krijgt!!!!
@noisemaker,
Leuke spoiler maar ik zou hem zeker niet zwart laten!!! Meespuiten in de kleur van de auto vind ik persoonlijk veel mooier, ook al ben ik geen grote fan van wit!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
WaJo schreef:ID66 schreef:punky schreef:Ff snel iets anders, wat me opvalt en stoort. Ik kan altijd alle foto’s zien die iedereen plaatst, behalve die van Noisemaker. Weet iemand hoe dit komt???
Zal toch niet aan @home liggen?
PeTeR
Ligt het niet gewoon aan de snelheid van jullie verbinding???? Bij mij kan ik ze wel gewoon zien(maar ik heb ook geen @home, maar adsl)!
Ik heb ook effe gechecked maar de foto’s zijn behoorlijk zwaar(veel kB’s) dus waarschijnlijk haalt je browser ze daarom niet (niet op tijd) binnen als je een verbinding hebt met een lagere snelheid.Misschien is het een suggestie om aan noisemaker te vragen zijn foto’s iets minder ‘zwaar’ te maken, ik kan me goed voorstellen dat het heel irritant is als je alleen maar kruisjes krijgt!!!!
@noisemaker,
Leuke spoiler maar ik zou hem zeker niet zwart laten!!! Meespuiten in de kleur van de auto vind ik persoonlijk veel mooier, ook al ben ik geen grote fan van wit!
Met de grootte heeft het nix te maken. ‘k heb het snelste abonnement van @home, dat sneller dan ADSL is, en toch doen ze het niet. Foto’s van 2MB zijn ook geen probleem, die doen het gewoon prima, alleen die van NoisemakeR doen het niet.. misschien maar eens naar @home meelen ofzo..
voor de mensen met @home die de plaatjes niet konden zien heb ik even opnieuw geupload voor noisemaker
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
goh leuke reacties allemaal zeg!
Bedankt.
Maar ik weet nog niet zeker of ik em wel uberhaupt ga monteren.
Was in eerste instantie wel van plan maar door een aantal omstandigheden van vandaag weet ik nog niet of ik em dr op zet!
Mvg Joost
Deze @home gebruiker ziet en zag alle plaatjes !
Leuk spoilerdingesje
Schijt aan originaliteit.
@herriemakert:
Wat zien ik nou? je BX te koop? wat is er aan de hand joh?
Edit:
al gelezen… een auto krijgen van je moeder… tss ik verzon er al grote persoonlijke drama’s bij
Auto krijgen???