Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
XBXG schreef:Is dat ergens buiten de snelweg :
En hoe sluiten de anderen uit de rest van Noord-Holland dan aan?
Ik rijd in ieder geval ook over de afsluitdijk, dus wellicht dat ik de colonne ergens tegenkom onderweg.
Op de A7 net ff na Wognum heb ook een parkeer plaats is dat wat?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Dat is voor mij een iets betere plaats ja. Maar de andere moeten maar even daarover beslissen. Ik zie wel of ik me ergens bij aansluit.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
lijkt me ook een goede plek
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
- Xsara Scootertje.
XBXG schreef:Dat is voor mij een iets betere plaats ja. Maar de andere moeten maar even daarover beslissen. Ik zie wel of ik me ergens bij aansluit.
Maar voor u maken bijde opties niet veeluit, u komt uit Haarlem toch?
Klopt, maar het lijkt mij nu eenmaal practischer om te verzamelen bij een parkeerplaats aan de snelweg. Dat is bij veel forummeetings gebeurd.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Kan in principe toch ook beide?
De mensen uit A’dam en zuidelijker kunnen bijv. bij de Coenhaven verzamelen en daarna in colonne door naar de volgende pick-up bij Wognum voor de mensen die van iets Noordelijker komen en van waaruit we in treintje de Afsluitdijk nemen….
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
En in plaats van een rit van twee uur ga je er de hele dag over doen. Jullie mogen wel de elfde vertrekken dan.
zet mij er ook maar bij als het zo pekel/sneeuw vrij blijft kom ik wellicht ffff met de snoekebek
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
- Xsara Scootertje.
XBXG schreef:Klopt, maar het lijkt mij nu eenmaal practischer om te verzamelen bij een parkeerplaats aan de snelweg. Dat is bij veel forummeetings gebeurd.
Ff voor de duidelijkheid die meet plaats bij de coentunnel ligt prakties aan de snelweg!?
Ja het begint nu wel aardig op te schieten, nog 1 1/5 week. Ik kan vanaf leiderdorp overal aanhaken in een collone dus ik zie wel waar het dan word.
Wel het liefst een plaats direct aan de snelweg.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
als het zo pekel/sneeuw vrij blijft kom ik wellicht ffff met de snoekebek
Hier (Drenthe) strooien ze als een gek anders!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vooralsnog valt het hier mee!
Die verzamelplaats in de Coenhaven ligt weliswaar praktisch aan de snelweg, maar is denk ik voor veel mensen toch erg lastig te vinden. Het is denk ik beter en plek te nemen direct aan de snelweg, een groot parkeerterrein bij een pomp ofzo.
Mijn voorstel zou zijn: Op de A7, net voorbij Purmerend. Daar is een benzinestation met een parkeerterrein. Vanaf daar kunnen we gezamenlijk verder rijden naar een eventueel volgend verzamelpunt.
Zullen we zeggen om ±11.30 daar verzamelen en om 12.00 uur gezamenlijk verder rijden?
Mensen die al voor Amsterdam willen verzamelen, moeten maar even kijken waar ze dat het beste kunnen doen.
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Kijk daar hebben we nog eens wat aan. Als iedereen het met de tijd eens is dan lijkt me dit een geschikte plek.
Voor de volledigheid, dit is de Esso iets voorbij afrit 6.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zodra er definitief verzamelplaatsen vastgesteld zijn, drop mij dat dan even in mijn PB-box. Dan kan ik het vervolgens on de OP zetten.
Dus plaats (event. google-maps-linkje), aanvangs- en vertrektijd.