Ach ja handelaren….
die nemen het allemaal niet zo nauw met uitvoeringen e.d.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Timo1990 schreef:Een BX Break 4X4 met airco, en een heel mooi blauw kleurtje! Maar daar betaal je wel voor..
Zou met automaat en leer mijn favoriete uitvoering zijn, ware het niet dat mijn brandstofverbruik nu al het fronsen waard is?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Leuk verbouwde 2 CV:
http://www.leboncoin.fr/vi/8653571.htm?ca=3_s
Zeldzame ID 19 Familiale in zorgelijke staat voor veel geld:
http://www.leboncoin.fr/vi/8633480.htm?ca=3_s
Hele dure Dyane voor deze staat:
citro-power schreef:Leuk verbouwde 2 CV:
http://www.leboncoin.fr/vi/8653571.htm?ca=3_s
Zeldzame ID 19 Familiale in zorgelijke staat voor veel geld:
http://www.leboncoin.fr/vi/8633480.htm?ca=3_s
Hele dure Dyane voor deze staat:
Een korte reactie op de 3 bovenstaande advertenties:
- 2CV: wat lelijk en wat zonde!!
- ID 19: inderdaad heel erg duur voor dat wrak…
- Dyane: wellicht duur, maar je krijgt er een tweede koets mee met kenteken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Hele dure Dyane voor deze staat:
Dit kan nog wel één van de allereerste zijn.
Zo te zien heeft deze nog geen asbak!!!!!
Jeroen
Nondeju, dat heb ik nog nooit gezien.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
XBXG schreef:Nondeju, dat heb ik nog nooit gezien.
Ik in het echt ook nog nooit.
In de introductiefolder van de Dyane staat er één zo afgebeeld.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
toniclight schreef:Hele dure Dyane voor deze staat:
Dit kan nog wel één van de allereerste zijn.
Zo te zien heeft deze nog geen asbak!!!!!Jeroen
O.K. , ben niet zo’n Dyane kenner , titel even aangepast :
Erg zeldzame 1e type Dyane , nog 1 zonder asbak :
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
XBXG schreef:
2CV: wat lelijk en wat zonde!!
Ik heb wel veel ergere verbouwingen gezien op 2CV gebied. Zo erg is deze niet , al heeft ieder gelukkig een andere smaak.
Ligt in zo’n HY nou dezelfde moter als een gewone? Dan kan hij het toch nooit trekken..
Ligt in die Xsara van jullie dezelfde 1.9d als in die 20 jaar oude BX breaks? Dat kan die toch nooooooooooooit trekken?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bart1989 schreef:Ligt in zo’n HY nou dezelfde moter als een gewone? Dan kan hij het toch nooit trekken..
Dat zou zo maar kunnen. Het originele blok in combinatie met de bak is erg traag, maar zeker wel krachtig. Zo staat het laadvermogen nagenoeg gelijk aan zijn eigen gewicht.
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Deze heeft in ieder geval de “oude” DS mortor. Dat is op zich al een aardige verbetering t.o.v. de traction motor die tot het jaar daarvoor geleverd werd
Meer info op de site van Le-Camion onder “te koop”. 1500 euro is in ieder geval geen geld voor zo’n mooie bus!
Groet,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi