Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Geweldig. Dat komt in de buurt van de 560km die ik ergens in september een keer heb gedaan.
Met een beetje mazzel rijd je lekker zuinig.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik ga mijn best doen, reken op 1:20/22 ongeveer. Ik denk zelfs dat ik voor de gelegenheid de zomerbanden eronder schroef.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Peteryed schreef:citroen23 schreef:zet mij er ook maar bij als het zo pekel/sneeuw vrij blijft kom ik wellicht ffff met de snoekebek
Is het dan tijd voor mij om een keertje te sturen
gelijk heb je de activa heb je immers al ervaren
de cx’n laat ik maar staan
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Peteryed schreef:Misschien is het al eens genoemd, maar ik vraag het toch. Het zit zeker direct achter de markthal?
Klopt helemaal. Als ik sta te pissen, kijk ik er op uit!
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Hmm over de afsluitdijk is het 340 km (slechts 7 meer dan de kortste route) maar ik vrees dat de drieenhalf uur aan een kruissnelheid van 85 ietsjes langer gaat worden. Ik weet het nog niet hoor, het kriebelt wel
Mocht ik besluiten naar de gasboer te gaan morgen en de boel weer aan de gang te krijgen heb ik wel het idee dat ik zin krijg om te gaan…
Maar vrouwlief die zo’n beetje op springen staat…..
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Maar vrouwlief die zo’n beetje op springen staat…..
Wanneer is ze precies uitgeteld?
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Mag er een slotje op dit topic? Ik word met de dag jaloerser en krijg steeds meer heimwee.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
garagestmarien schreef:Mag er een slotje op dit topic? Ik word met de dag jaloerser en krijg steeds meer heimwee.
Als je weer overkomt organiseren we een meeting om jou!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
toniclight schreef:
Wanneer is ze precies uitgeteld?
Uitgeteld is ze al sinds mei vorig jaar Uitgerekend is ze op 5 februari. En gezien de ervaringen met de vorige twee (uitgerekend op 5-8 en 5-3 en geboren op 25-7 en 25-2) verwachten wij de kleine op 25-1.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
EW schreef:...verwachten wij de kleine op 25-1.
Prachtig toch!
EW schreef:...heb ik wel het idee dat ik zin krijg om te gaan…
Eigenlijk wil je dus gewoon komen, of niet?
Nee, ik snap het wel. ALs je je er niet prettig bij voelt, dan moet je gewoon in de buurt blijven. Dit is de tijd dat je d’r lekker moet verwennen, en niet zitten kwijlen bij Citroenen.
patje74 schreef:
Eigenlijk wil je dus gewoon komen, of niet?
Nee, ik snap het wel. ALs je je er niet prettig bij voelt, dan moet je gewoon in de buurt blijven. Dit is de tijd dat je d’r lekker moet verwennen, en niet zitten kwijlen bij Citroenen.
Inderdaad. Aan de andere kant is de actieradius nu al geruime tijd sterk beperkt (auto die op te dure brandstof rijdt, vrouw die na een uur in de auto kapot is enzovoortenzovoort) zodat het bij dit soort evenementen toch wel erg begint te jeuken.
garagestmarien schreef:Mag er een slotje op dit topic? Ik word met de dag jaloerser en krijg steeds meer heimwee.
Organiseer jij maar een CiFo-zomermeeting in het pittoreske Saint Marien.
Ik ben dan wel van de partij.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX