Mijn ASS stoel gaat binnenkort verhuizen naar de Grand Picasso LB uitvoering.
Zijn er ervaringsdeskundigen met tips i.v.m. de inbouw en plaatsing van de glijconsole? Moeten er nog zaken wegewerkt worden waar ik de inbouwspecialist op moet attenderen?
Ik heb wat onplezierige ervaring met storingsmeldingen van niet juist functionerende gordels en uitgeschakelde airbags, dus gezien de hoeveelheid electronica kan dit in de GP ook gaan spelen?
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?
Ik heb ook een ASS stoel in mijn C4GP en dit tot volle tevredenheid.
De stekker die aan de “normale” stoel zit wordt netjes afgesloten (met een dummy erop). Ik heb geen last gehad van storingen o.i.d..
De gordelmelding blijft het gewoon doen. Deze staat los van de stoel, want reageert op het aansluiten van de gordel in het gordelslot.
Het onderstel waarop de stoel komt te staan, is bij mij op dezelfde plaats gemonteerd als de originele stoel. De zit positie is hierdoor prima.
Je mist na inbouw alleen het tafeltje wat aan de originele stoel zit. Dat is in mijn geval soms reden tot kibbelen van de kids die graag een tafeltje willen ... Oplossing: regelmatig verplaatsen van de kinderzitjes.
De inbouw is bij mij gedaan door ASS zelf (in Houten).
C4GP 1.6 HDiF EB6V - Met 162.000km op de teller ingeruild voor een Skoda SuperB
Da’s goed nieuws;het past dus mooi… ASS heeft immers op de site geen info over consoles etc. dus je bericht geeft weer alle vertrouwen.
We hebben al afgesproken dat degene die kibbelt naar de achterste zitrij verhuist
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?
Molenaar schreef:We hebben al afgesproken dat degene die kibbelt naar de achterste zitrij verhuist
Bij ons geeft dit net aanleiding tot kibbelen