Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Heb ik ook al aan gedacht, maar hij zit moeilijk bereikbaar onder het inlaatspruitstuk. Als de olie dan wel een keer warm wordt, moet je de afdeking weer (gedeeltelijk) ongedaan kunnen maken. Idee is goed.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
citro-power schreef:DriverD schreef:Vandaag ook weer een paar kilometertjes gemaakt met de GS. Gril volledig dicht op het slingergaatje na. Olietemperatuur komt met moeite tot 60’C, en dan heb ik al de nodige km’s gereden.
Die continu koelende oliekoeler is ‘s winters echt niet goed…GS/A hoort ook bij de kachel te staan met deze temperaturen
Begrijp het wel, maar een GS-je is gewoon te leuk om te laten staan…
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DriverD schreef:
Begrijp het wel, maar een GS-je is gewoon te leuk om te laten staan…
Klopt , kan ook niet wachten op betere temperaturen
Maar alle GS’en van mij zijn gaaf en dat wil ik graag zo houden, en aan lassen heb ik een hekel.
Citroen’s uit die tijd kunnen echt niet tegen pekel en vochtigheid. Is echt onglovelijk hoe hard ze dan van je af gaan. Heb dat al bij verschillende exemplaren gezien die puntgaaf ingezet zijn als rij exemplaar.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
De GS X3 is niet puntgaaf en
I loooooove lassen
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
DriverD schreef:
I loooooove lassen
Ik hou het in gedachten
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
YESSSSSS EINDELIJK WEER XZXen!!!!
Niet nieuw maar nog prima profiel! wat een verademing tov de vredestijn snowtracs! ( die te koop zijn btw!!)
Nu achter nog..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1419
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Ik heb XZXen op de achterwielen van m’n DS en ga er XAssen op leggen, zijn 165/15.. 4 mm profiel (denk ik) niet scheef versleten. iets voor je GS?
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
CLL Martin schreef:Ik heb XZXen op de achterwielen van m’n DS en ga er XAssen op leggen, zijn 165/15.. 4 mm profiel (denk ik) niet scheef versleten. iets voor je GS?
nee te breed. En 4mm is te weinig. Bij 6 mm had ik ze willen hebben voor mn break.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1419
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Ja sorry ik las het idd net dat er 145 onder een GS zit.. ops:
Ik heb er maar weer een berichtje aan gewaagd in het grote DS bandentopic zoveel.. over de XZX en de XAs…
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
SHITTERDESHITTERDESHIT!!!!!!
Gisteren avond ging het schakelen steeds moeilijker.. Te veel vrije slag. In de sneeuw er een nieuwe koppelings kabel in gevochten. Leek te werken.
MAARRRR… Vanaochtend weer te veel slag. En niet schakelen. Dubbelclutchend naar huis terug…. Kan nu niet meer vrij komen.
Wie o wie? Drukgroep? Gescheurde hevel?
Wie heeft deze spullen liggen?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
bogaard77 schreef:SHITTERDESHITTERDESHIT!!!!!!
Gisteren avond ging het schakelen steeds moeilijker.. Te veel vrije slag. In de sneeuw er een nieuwe koppelings kabel in gevochten. Leek te werken.
MAARRRR… Vanaochtend weer te veel slag. En niet schakelen. Dubbelclutchend naar huis terug…. Kan nu niet meer vrij komen.
Wie o wie? Drukgroep? Gescheurde hevel?
Wie heeft deze spullen liggen?
Oei. Die hevel krijg je er niet zomaar uit… Ik heb er nog wel eentje liggen (in mijn oude bak).
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Trouwens, volgens mij maak je in de reguliere automatieralenzaken ook nog wel een kans. Alleen het druklager is nogal een gek ding.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Clubmagazijn is zondag a.s. open!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
DriverD schreef:Clubmagazijn is zondag a.s. open!
Kan de set kopen hier bij eddievos /brezan. Hoeveel typen zijn er?
Waar is dat magazijn?
Wat is er moeilijk aan die hevel verwijderen?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Hoeveel typen? Geen idee. RTFM!
Magazijn zit in Slijk-Ewijk (bij Nijmegen).
Hevel heb ik nooit verwijderd.
Citroen!
Voor zover ik weet is er maar 1 type.
De hevel zit in het bakhuis en om em te verwijderen moet de motor eruit anders kom je er niet bij. Het zou leuk geweest zijn als je de hevel had kunnen verwijderen met de motor “in position”.
Als de motor eruit is, is er weinig bijzonders meer aan. Dat wijst zichzelf dan wel.
Ik wil vanavond wel even foto’s maken als je daar behoefte aan hebt. Ik heb in elk geval de zaak open liggen.