Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Een verlengde CX break serie 2….. Alleen jammer dat ie zo ver weg staat en de kleur, iets minder saai mag van mij wel
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroen23 schreef:Aanstaande zaterdag vanuit berlikum maar fff met z’n allen controleren
of ie d’r nog staat: weet ‘De vrij’ niet wat ‘m overkomt
Het is maar een kort stukje rijden!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
25trd schreef:Een verlengde CX break serie 2….. Alleen jammer dat ie zo ver weg staat en de kleur, iets minder saai mag van mij wel
Een CX Break verlengen, haha.
Poekoek schreef:25trd schreef:Een verlengde CX break serie 2….. Alleen jammer dat ie zo ver weg staat en de kleur, iets minder saai mag van mij wel
Kijk maar eens goed dan. De wagen is echt verlengd.
- BX 16V MK2
Daffodil31LE schreef:Poekoek schreef:25trd schreef:Een verlengde CX break serie 2….. Alleen jammer dat ie zo ver weg staat en de kleur, iets minder saai mag van mij wel
Ik zie het wel hoor, maar hoe gek moet je zijn om een CX Break te willen verlengen .
Stond deze BX niet een tijdje geleden op dit forum te koop voor ongeveer € 700,- minder? Duur Bixie
Poekoek schreef:
Ik zie het wel hoor, maar hoe gek moet je zijn om een CX Break te willen verlengen
Ach, niet veel speciaals. Het schijnt dat begrafenisondernemers zulke dingen wel vaker laten/lieten doen.
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Daffodil31LE schreef:Poekoek schreef:25trd schreef:Een verlengde CX break serie 2….. Alleen jammer dat ie zo ver weg staat en de kleur, iets minder saai mag van mij wel
Er staat ook bij, CORBILLARD.
Dat wil zeggen dat het een lijkwagen geweest is.
Die waren meestal verlengd.
- BX 16V MK2
Ik had ‘m net al gepost stan, maar ik had niet de CiFo advertentie er bij gezet. Het is dus echt dezelfde, wat een vunzige streek
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Aan de ene kant wel, maar wat is er mis met handel? Ik weet niet wat er tijdens de verkoop is afgesproken, maar bedingen dat wederverkoop binnen een bepaalde termijn uitgesloten is, lijkt mij vrij ver gaan.
In het kader van deze opmerking;
PrutsyLJ schreef:Ik weet toevallig dat dit een heeeeele strakke BX is. Met een airco die afgezien van dat tie bijgevuld moet worden, perfect werkt. Geen geld voor deze strakke BX.
kunnen we enkel concluderen dat hij wellicht voor een te laag bedrag is verkocht.
Ik heb zelf tussendoor ook wel eens een BX-je gehad en zeer snel weer verkocht. Uiteraard buiten het forum om gekocht en verkocht. En misschien ga ik binnenkort wel eentje verkopen, en jawel, voor meer als mijn aankoopprijs.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Het is maar de vraag of de verkoper de vraagprijs vangt natuurlijk.
Jeroen
- BX 16V MK2
Niks mis mee om wat meer te vangen voor een auto dan wat je er voor betaald hebt, dat ben ik helemaal eens met je Patje. Zeker deze BX is dat geld wel waard. Maar ik krijg hier toch echt de indruk dat de auto bewust gekocht is om even later voor bijna het dubbele bedrag (en dat vind ik toch wel heel veel meer) te koop is gezet.
zo strak vind ik deze anders niet; onder de diepe krassen (katten wss), achterspoiler lelijk. Dat zie je niet op foto’s, als dat je definitie van strak is
Volgens mij is het een Pijpops, of niet?
http://link.marktplaats.nl/139245738
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
patje74 schreef:citroen23 schreef:Aanstaande zaterdag vanuit berlikum maar fff met z’n allen controleren
of ie d’r nog staat: weet ‘De vrij’ niet wat ‘m overkomtHet is maar een kort stukje rijden!
Hij staat nu binnen. Misschien een alternatief als het regend. Hij staat er mooi bij, maar ik geloof niet dat de Vrij een bedrijf is die deze auto opgeknapt heeft. de Vrij Senior had maar een hekel aan BX-en.