Zijn er hier ook nog Saxo liefhebbers te vinden?
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ik had graag een saxo willen hebben, maar door omstandigheden kocht ik een 106 diesel denk dat ik er maar wat chevronnetjes opplak..
wou je ‘n saxo omdat je ‘n citrofiel bent en een kleine auto zocht, of gewoon omdat je een saxo wou… (en je bent dus maar bij het forum gekomen)?
gewoon uit nieuwsgierigheid
naar het schijnt (gelezen in CITROExpert) hebben ze de saxo-productie al stilgelegd…
bijzonder jammer
tja…
maar geen 5 deurs versie…
maar kom, daarvoor was de saxo toch wat krap
rocco schreef:wou je ‘n saxo omdat je ‘n citrofiel bent en een kleine auto zocht, of gewoon omdat je een saxo wou… (en je bent dus maar bij het forum gekomen)?
gewoon uit nieuwsgierigheid
Ik ben aangestoken door mijn ouders. Die hadden al jaren hun citroen’s in onderhoud bij de dealer waar ik toen mijn eerste Saxo kocht. Dat was een Saxo 1.4i 538 Sport. Leuke auto was dat, maar die 1.6i 16v was toch wel erg aantrekkelijk. Dus die is er uiteindelijk gekomen. En ik heb naast die Saxo ook nog een AX.
eerder een Citroën-hobby/passie dus
Re: Saxo site
M&M schreef:Dan ken je deze site vast al !!
Uiteraard Ik heb “aan de wieg gestaan” van deze club.
En hier nog een Saxo Lover!!!!!
Nu nog een 1.1 sx maar zeeeeeeeeeeer binnenkort een 1.6 16V
Jordi
overkomt de besten…
Hehe… iedereen ook hier aanwezig!
Bryan
hier nog 1 maar dan met een 1.4i VTS van bj. 2003
mijn tante’s ax ook…
maar hij gaf het pas na 3X op!
nu heeft ze ‘n occasie M*ZD*
op t eerste zicht valt de schade nog wel mee,
maar als je eens doordenkt…
de klap die hij gehad heeft…
was ie echt total-loss , of was het goedkoper om een andere te kopen?
Hier ook een citroen liefhebber
groetjes Keez
Saxo liefhebber… ja zo zou ik mezelf ook wel noemen… Jammergenoeg heb ik er zelf nog geeneen (ben maar een arme student ) maar mijn eigen Saxo komt er zeker wel!!
Hoe het zo gekomen is weer ik eigenlijk niet, maar Saxo’s zijn echt mijn favoriet geworden. Zeker metallicblauw met spoiler
Ik kwam toevallig dit forum tegen… erg leuk en ik kijk ook regelmatig op marktplaats, daar staan ook altijd leuke Saxo’tjes op.
Groetjes!!