Hallo,
ik heb pas een citroen 5hp trefle gekocht van blik dit model is nog in nieuw staat en in doos (HET IS GEEN BOUWPAKKET)
alleen ik weet niet zo veel over het model zoals bijv: hoeveel er gemaakt zijn en wat het waard is (een kenner zij dat hij rond de 500 euro waard is ops: en hoeveel er nog ongeveer zijn .... kunnen jullie mischien wat meer informatie er over geven??? ops:
over de gs
ik heb tegelijk in een vezameling een citroen gs van montblanc 1:12 ambulance gekocht hij kan automatisch rijden (geen draadbesturing maar gewoon automatisch) allen mist het wieltje (soort schijf met 2 kleine wieltjes) waar hij op kan rijden.
is dit nog te krijgen of heeft iemand anders die voor mij ops: ops: liggen : : :
alvast bedankt!
een citroen is een auto de andere merken zijn vervoermiddelen
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
ik heb pas een citroen 5hp trefle gekocht van blik dit model is nog in nieuw staat en in doos (HET IS GEEN BOUWPAKKET)
Kun je geen foto maken van de doos en het model?
Jeroen
Als je op de doos kijjkt, of de auto even onderstboven houdt, kun je vast vertellen welk merk het model is.
Het is vast geen oude Jouet, want dan had de kenner er wel een halve nul bijgetaxeerd.
Kijk regelmatig op eBay.fr in de sectie “Jeux, Jouets et Figurines” en als er een soortgelijk model wordt aangeboden, kun je de verkoop daarvan volgen; zo kun je ongeveer vaststellen van de gekken ops: er voor geven….
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Is het deze soms…?
Nee niet helemaal de mijne is ook zwart en aan de onderkant kan je ook wel zien dat hij al wat ouder is (bij mij kan er een motor in worden gezet en mijn vader had er vroeger ook 1 (ongeveer 40jaar geleden dus ik weet niet of het wel een replica is ops:
..... maar wat is nu het merk van dit Klaverblaadje…..?
Er staat niet veel onderop en niks op de doos over dit merk
er staat allen onderop met kleine letters `marco franco`
is deze echt of niet? ops:
zowel wat is hij dan waard? ops:
zoniet wat is hij dan waard? ops:
alvast bedankt,
wouter
Natuurlijk is hij echt, je hebt ‘m toch (ofwel: wat is echt..?)
Even de modellenencyclopedie erop nageslagen. Ik citeer:
referentie in de encyclopedie: AB 141
Merk: Marco France
Land: France
Model: 5 HP “C” Torpedo
Schaal: 1/10
Materiaal Métal/plastique
Kleur: Jaune/noir - vert/noir - noir
Jaar: Vers 1976
Opmerkingen: 2e copie du modèle “Jouets André Citroën, mais par rapport au modèle de France Jouets, celui-ci n’a pas de mécanisme à ressort.
Dus: 2e kopie van het model van Jouets André Citroën (uit de jaren 20/30), maar in tegenstelling tot het model van France Jouets (de 1e kopie) heeft deze geen veermechanisme.
Prijzen? Pfff, vraag een gek wat hij ervoor geeft….
oke iedergeval bedankt! (ik heb hem in een verzameling gekocht)
Op dit moment staat er eentje op eBay
Oke die mijne is wel iets anders! die van mij is ook geen bouwpakket
idd, mijn post was ook meer bedoeld om je een indicatie te laten krijgen van de waarde van een min of meer vergelijkbaar model