...ennuh, als ‘t nou zaterdag heeeel erg gezellig is… is er dan zondag kans op een herhaling??? Dan kan ik namelijk wel…
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 2528
- C35 Hilton XLS
meeting
voor de mensen rond stiens, leeuwarden die met vervoers problemen zitten geef me maar een seintje ik pik jullie wel op.
Citroen c32 Hilton XLS
Ik begin me inmiddels af te vragen of het wel gaat passen daaro…
Ach het word gezellig!!! en druk!
(zei een moeder van een vriendinnetje van vroeger: Het past heus wel, probeer het maar niet nog even…)
Emiel
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
XMine schreef:...ennuh, als ‘t nou zaterdag heeeel erg gezellig is… is er dan zondag kans op een herhaling??? Dan kan ik namelijk wel…
Das een goeie het wordt een tweedaags evenement, we blijven slapen!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
BX19trs schreef:
Kan ie met de 205 op de plaat!!
Ga je daar morgen wielen onder zetten dan?
@XMine
Helaas, je zult dan een jaartje moeten wachten!
patje74 schreef:BX19trs schreef:
Ga je daar morgen wielen onder zetten dan?
Was het maar zo!!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
jaco schreef:
Moet ik nog iets meenemen qua eten of drinken? Zeg het maar.
Morgenavond zijn we weer even samen om de laatste puntjes op de i te zetten en dus spijkers met koppen te slaan.
We hebben een sponsoring van het Citroën-forum gekregen (waarvoor ons grote dank!!! ), en we gaan morgen dus even bomen over wat we daar precies voor in gaan kopen.
Er is dus in ieder geval snert en koffie. Meer info komt morgen!
Ik kom trouwens vanuit vlakbij Den Bosch gereden, via Utrecht en Almere rijd ik dan naar het noorden. Mochten er nog mensen mee willen rijden (in een XM), roep maar! (via pb natuurlijk)
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mssl schreef:Het was toch geen officiele forum meeting? Naja elke sponsoring is welkom natuurlijk, maar wel frapant
Even hier kort op inhaken, om daarna weer snel door de sjesen…
Wanneer is een meeting, georganiseerd door Cit-fo leden een forummeeting, en wat maakt het officieel? De herkomst van een deel van de centen? Of de EC er bij betrokken is of niet? Wat maakt het uit! Allemaal onzinnig geneuzel over termologie waar ik mij niet een seconde mee bezig wil houden. Gewoon lol hebben en genieten, daar wil ik wel vele uren in steken.
Kortom, we kunnen weer wat meer zonder daar zelf erg bij in te schieten. En dat is prachtig!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Volgens mij hebben we dat “probleempje” ondertussen al een tijdje opgelost.
Back ontopic!
Totaal aantal Berichten: 79
- Xantia 1.8i 16V Millesime
BX19trs schreef:mauritsvanveen schreef:Alexxxxx schreef:
Heb je nog een auto over die ik een paar dagen kan lenen/huren dan? ops: Heb nu een Cuore van mn broer hier, maar die heeft ie zelf nodig en heeft geen koppeling, kilomterteller en valt vaak uit… ops:
Hoe dan ook, de dokter heeft me gezond verklaard, dus ik ga naar mn werk… Paar uur later dan geplanned.
Peugeot 305 automatic? Zeg maar een BX in disguise…
DOEN!!!
@Alexxxxx: Mocht je dus even om een leenauto verlegen zitten, dan kan ik je helpen!
Peteryed schreef:Probleem is opgelosd. Vandaag een C3 gekocht helaas te laat voor de meeting klaar
maar ,.....desalniettemin hij is jammer dat er geen activa versie is..
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
patje74 schreef:en we gaan morgen dus even bomen over wat we daar precies voor in gaan kopen.
Snacks uiteraard!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tsjeee… daar hebben we Frits Frikandel weer hoor!