Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
GWHENDRIKS2 schreef:
Maar is het de bedoeling dat hij erop komt, zodra de remlicht gevonden is? Vondt het erg goed uitzien met dakspoiler!
Gert
idd
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
de “totale” foto`s… het duurde iets langer maar ik ben een week ziek geweest
veel kijkplezier :
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Hij is echt gaaf geworden! Kom je naar de meeting in Heusden? Ik wil hem graag eens ‘in het echt’ zien.
Naar mijn mening zouden zwarte raamstijlen ook niet misstaan, maar die stootstrips op de deuren staan echt heel fout. Dat is zeg maar net het scheurtje in het wolfspak waardoor het schaap nét zichtbaar is.
Eveneens ben ik tevens ook.
Daan! ziet er goed uit, ben benieuwd hoe hij in het eggie is!!
Emiel
- BX Sport MK2
- AX GT chic
knäckor schreef:Hij is echt gaaf geworden! Kom je naar de meeting in Heusden? Ik wil hem graag eens ‘in het echt’ zien.
Naar mijn mening zouden zwarte raamstijlen ook niet misstaan, maar die stootstrips op de deuren staan echt heel fout. Dat is zeg maar net het scheurtje in het wolfspak waardoor het schaap nét zichtbaar is.
Ik weet nog niet of ik naar de meeting kom, nog niet over gehad.
De stootstrips is 1 van de dingen die nog moeten veranderen aan de auto, het was ook eigenlijk nog niet de bedoeling dat ik er al weer mee zou rijden Maar o wat heerlijk weer!!!!
Moet nog wel meer aan de Bx gedaan worden (stukjes bijwerken enzo)
Echt strak geworden…........
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Wow
Hij is echt mooi geworden! Knap werk heb je gelevert. Mooie velgen eronder trouwens!
En weet je, ik zei toch eigenlijk dat de stootstrips mooier zou zijn als je mee in kleur zou spuiten.
Forget it! Dit is zo mooier dat zwarte, het breekt de grijse. Anders wordt het een eentonige kleur grijs.
Nogmaals echt een mooie wagen geworden.
Mzzll Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Prachtig!
cool dingetje
cool hoor daan , ik heb na lang proberen mij eigen paswoord weer dus ben af en toe ook weer ees te vinden hier.
jeroen
een dag niet ge-citroen-end is een dag niet gezweefd!
alleen nog een dakspoiler hihihi
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- BX Sport MK2
- AX GT chic
We gaan hier verder. Tenslotte heb ik nu apk. De RDW resultaten post ik in het andere topic. Hier dus verder over het mooi zijn van de Bx
Hij wordt zonder stootstrips. 1 down 3 to go:
Handgreepjes moet ik even opnieuw spuiten.
Het Ax dash met de juiste km stand en een werkend choke lampje:
volle bak:
(alleen nog een keer opnieuw maken (lees netter)
Toch wel een mooi interieur:
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Goed bezig!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
ziet er prima uit. mooi tellerbakje van de ax! Vind opzich de strips uit de deur jammer. had denk ik eerder dan de strips zilver gemaakt. nu ziet er zo een gleuf in de deur en mist er gewoon iets.
Bixje word met de dag mooier, aan aandacht komt het hem niet te kort
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Totaal aantal Berichten: 6134
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Thiezz schreef:ziet er prima uit. mooi tellerbakje van de ax! Vind opzich de strips uit de deur jammer. had denk ik eerder dan de strips zilver gemaakt. nu ziet er zo een gleuf in de deur en mist er gewoon iets.
Maar het hoort wel zo als het op een Sport moet lijken. Let maar op, in de totale lijn van de auto loopt het ook beter zonder die strips. Komt door de bodykit