Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wel als je met haar gaat praten hoor! Die kans moet ze dus niet krijgen.
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Nee stel je voor dat ze een kerel als ik aan de haak slaat..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
toniclight schreef:De overtreding was 57km te snel.
Denk daar toch wat minder mild over dan de rest hoor.
Dit is toch echt wel een behoorlijke overschrijding. ( of 107 bebouwde kom, of 137 op een 80 weg, of 177 op een snelweg.)
Levensgevaarlijk, zeker als de reden ook nog eens is omdat je opgefokt bent.
Dus ik zou het volkomen terecht vinden als je een forse straf zou krijgen.
Hopelijk ga je er wat van leren.
Enfin, misschien moet je maar een 2cv aanschaffen om het rijden te leren.Natuurlijk vind ik het best wel lullig voor je hoor.
Gelukkig kom je nog wel.
Wil je oom niet met de VISA rijden?Jeroen
Het is zeker een forse overtreding. En de straf ervoor zal ik ook wel krijgen. Nouwjah, die heb ik al vernomen. Moet nu alles op fiets en met de trein doen. En ik baal ervan dat ik er zaterdag niet bij kan wezen met de Visa (dit is mijn zwaarste straf al, baal hier enorm van want ik had me hier enorm op verheugd)
Ik moet zeggen dat ik niet opgefokt reed, dit uit ik niet in het verkeer. Ik reed alleen wat door omdat ik het behoorljk druk had.
Maarjah, het is gewoon fout en ik heb er zeker van geleerd. Maar ik loop niet weg van de gevolgen want het is mijn eigen schuld. Maar het is gewoon zonde.
Maar ontopic:
Ik ga mijn best doen om nog te komen met de Visa want dat zou het mooiste wezen.
mssl schreef:DigiDaan schreef:Nee stel je voor dat ze een kerel als ik aan de haak slaat..
Misschien kun je dan wel 6 maandjes naar Australie ofzo?
Zo’n griet reis ik met alle plezier achterna. Doe ik overal waar ik kom fijn foto’s maken die dan geëxposeerd gaan worden in MoMa, Guggenheim, van Abbe, en god weet waar nog meer.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ff een vraagje over dat verzamelpunt…
Het zou een esso pomp zijn, ik probeer de adres gegevens te vinden voor tommie maar esso.nl kent geen pomp in middelsloot ?
Gompy, in de openingspost staat omschreven waar het verzamelpunt is. Daar vindt je ook een link naar googlemaps waarop je de locatie kunt zien.
Wellicht ten overvloedde:
Esso Middelsloot
Tankstation
Rijksweg A7
1462 Beemster (Middenbeemster)Telefoon: +(31)-(299)-681858
Het frituurvet is ingekocht!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
het gaat echt helemaal aan hè (ik weet niet hoe je dat in het Fries schrijft)
weerbericht: check (90% kans dat ik de Super pak)
kaartjes legen: check
batterijen: check
videocamera: vanavond checken (ik denk dat ik die cam ook maar meeneem)
kwijlbak/vochtslurper: check
Ami nalopen: nog doen
maar hoe bereid je je voor op het frikandellen eten? marc, je staat niet alleen hoor als je ze niet eet. Boevendien denk ik dat ze niet de kans krijgen om koud te worden, met al die sncakhyena’s om ons heen.
Kwam Doutzen nog? Als je dat regelt staat Berlikum helemaal propvol.
Patrick
It giet oan!!
wearbirigt: check (90% kans dat ik de Skuper pak)
koartjis lege: check
battirieen: check
fidiocamera: fanafon checke (ik denk dat ik dy cam oak moar meaneam)
kwielbak/fogtslurpir: check
Âmi nâlôpe: nog toen
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
whahahahaha, geweldig Jaco.
Nog 1 naggie, lui!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed, ik ga alvast een intergratiecursus-pakket bij de Fryske IND bestellen. Dan komen jullie volgend jaar tenminsten wel beslagen ten ijs.
Zo, even wat audio in de dyane geprutst, vind ik toch wel lekker op de langere stukken. Tis wel jammer dat de dyane verschikkelijk lek is, op wel honderd plekken. Ik ga nou nog ff naar de winkel een tube autokit halen, want dit is ook niet leuk.
Oja, mijn fototoestel is kafect, dus mag ik de 350D van de familie mee ben benieuwd.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik ga mijn best doen om nog te komen met de Visa want dat zou het mooiste wezen.
Ik hoop het, want ik kan me niet herinneren dat ik wel eens een 14 TRS van dichtbij gezien heb.
weerbericht: check (90% kans dat ik de Super pak)
Ik ben gisteravond nog even met de lijnolie langs wat puntjes geweest aan de onderkant. Ben zelfs voorbereid op een buitje, dus de kans dat ik de Ami pak is nu wel 99%
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
DigiDaan schreef:mssl schreef:DigiDaan schreef:Nee stel je voor dat ze een kerel als ik aan de haak slaat..
Misschien kun je dan wel 6 maandjes naar Australie ofzo?
Zo’n griet reis ik met alle plezier achterna. Doe ik overal waar ik kom fijn foto’s maken die dan geëxposeerd gaan worden in MoMa, Guggenheim, van Abbe, en god weet waar nog meer.
[viezeouwemanmodus]Het mooie is, als ze nou morgen komt, dan valt het niet op dat we naar haar staan te kwijlen [/viezeouwemanmodus]