‘t is ook een beetje vaag hoe ik er aan gekomen ben. De ene dealer meldde mij dat hij geen miniaturen meer kan krijgen en de andere meldt mij vrolijk dat ie er 4 heeft.. (en nu dus nog maar 2). Ik snap het allemaal niet meer, maar ben zeer content met mijn exemplaren.
citroenc2 schreef:c5breakhdi schreef:Ben deze ochtend even naar de succursale van Citroën in Rijsel geweest, en ook daar nog geen miniaturen van de C4 Picasso. Maar wel een foldertje “L’essentiel” (accessoirefolder) van de C4 Picasso, met daarin o.a. de miniaturen.
wat is een succursale :
In het geval van Citroën : een concessie die door Citroën zelf uitgebaat wordt, dus niet door een zelfstandig garagebedrijf.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Joepie!!!
Net gekocht bij Damsté in Nieuwegein voor net iets meer dan 23 euro per stuk, schaal 1 op 43, Norev:
Het is weer ongelofelijk wat die Chinezen in elkaar prutsen voor wèìnig…
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Zijn deze modellen bij elke dealer verkrijgbaar vanaf nu??
Ik ga namelijk morgen even langs om te kijke naar de nieuwe picasso
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
j@n schreef:‘t is ook een beetje vaag hoe ik er aan gekomen ben. De ene dealer meldde mij dat hij geen miniaturen meer kan krijgen en de andere meldt mij vrolijk dat ie er 4 heeft.. (en nu dus nog maar 2). Ik snap het allemaal niet meer, maar ben zeer content met mijn exemplaren.
gewoon betalen denk ik…
Wij als dealers kunnen geen schaalmodellen meer bestellen bij CN. Citroen heeft dat veranderd. Als hetgoed is krijgen we zeer binnenkort de mogelijkheid om ze via internet te bestellen. Dan komt er 1 verkooppunt voor alle Citroen dealers in heel Europa. Echter bij de introduktie van de C4 Picasso hebben alle magazijnen een fax gekregen, een voorinschrijving voor de C4 Picasso schaalmodellen. De vraag in Nederland was echter zo groot dat ze maar mondjesmaat hebben uitgeleverd. Vb 40 besteld en 6 geleverd.
Het verhaal klopt dus dat wij geen modelletjes meer (tijdelijk) kunnen bestellen. Het klopt ook dat de meeste dealers een paar schaalmodelletjes hebben.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
oldenhage schreef:j@n schreef:‘t is ook een beetje vaag hoe ik er aan gekomen ben. De ene dealer meldde mij dat hij geen miniaturen meer kan krijgen en de andere meldt mij vrolijk dat ie er 4 heeft.. (en nu dus nog maar 2). Ik snap het allemaal niet meer, maar ben zeer content met mijn exemplaren.
gewoon betalen denk ik…
Wij als dealers kunnen geen schaalmodellen meer bestellen bij CN. Citroen heeft dat veranderd. Als hetgoed is krijgen we zeer binnenkort de mogelijkheid om ze via internet te bestellen. Dan komt er 1 verkooppunt voor alle Citroen dealers in heel Europa. Echter bij de introduktie van de C4 Picasso hebben alle magazijnen een fax gekregen, een voorinschrijving voor de C4 Picasso schaalmodellen. De vraag in Nederland was echter zo groot dat ze maar mondjesmaat hebben uitgeleverd. Vb 40 besteld en 6 geleverd.
Het verhaal klopt dus dat wij geen modelletjes meer (tijdelijk) kunnen bestellen. Het klopt ook dat de meeste dealers een paar schaalmodelletjes hebben.
Als dat zo is moet ik er snel eentje kopen.
Ik heb vorige maand beide versies gewoon bij Citroën gekocht, voor 22 euro per stuk.
Ik heb vorige maand beide versies gewoon bij Citroën gekocht, voor 22 euro per stuk.
De miniaturen van de vijfzitter zijn intussen ook uit :
Norev, ref. 159945
Norev, ref. 159946
Totaal aantal Berichten: 30
- (Grand) C4 Picasso 1.6 hdi tentation
- Xsara 1.6 sx coupe automaat
hmmm, dan moet je toch wat beter rondkijken hoor.
Bij de dealer betaal je meestal tussen de 20 en 25 euro voor modelletjes, in de winkel meestal iets meer, zo’n 30-35 euro..
De dagen dat ik ze voor 16 euro meekreeg bij de dealer zijn helaas voorbij .
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
ex2CVer schreef:Heb voor mijn model (1/43) 38 euro’s mogen ophoesten, ops:
wel al plezier beleeft aan fotoshoot
Link werkt niet?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 30
- (Grand) C4 Picasso 1.6 hdi tentation
- Xsara 1.6 sx coupe automaat
Jammer, hier dan een verkleinde versie :
van 2cv naar Berlingo naar C4 Grand Picasso naar Xsara ...
Vader van Azu naar ami8 naar GS naar CX