Ik ben jarenlang heftruckchauffeur geweest, ben het gewend van alles en nog wat in nauwe gatjes te duwen geen deukje, keurig met de bumper tegen de kast aan de ane kant, en een paar cm van de deur aan de andere kant
Alexxxxx schreef:Ik ben jarenlang heftruckchauffeur geweest, ben het gewend van alles en nog wat in nauwe gatjes te duwen geen deukje, keurig met de bumper tegen de kast aan de ane kant, en een paar cm van de deur aan de andere kant
Ooooh het word duidelijk!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Het lijkt het café wel zeg!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Maandag mijn rode in de prak gereden, dus die gaat de deur uit. Ook de blauwe onderdelen Visa moet OF binnen een maand gedemonteerd worden, OF verkocht, voorwaarde van mijn ouders, opdat ik een lening krijg voor een andere auto. De auto waar dit topic over gaat zal nooit meer weg gaan.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Van een negatief bedrag kun je zelfs geen Visa kopen, helaas
En dan heb ik VIER Visas waarvan DRIE het niet doen… Ik ben wel gek, maar niet zo gek…. Eén Visa is genoeg.
Rode in de prak gereden??? Hoe krijg je dat voor elkaar??
Achterop een Peugeot 405 gereden met nat weer. Kop staart botsing waar 4 autos bij betrokken waren
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Zonde….....
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Je bent zelf er goed vanaf gekomen??
Volgens de dokter wel
Maar goed, zonet de Cuore leenauto terug gegeven aan mn broer, voelt erg raar om niet mobiel te zijn.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Echt heel zonde om te zien zeg….. Wat een pech.
Sterkte ermee.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Zonde Alex,
pijnlijk om te zien
Gecondoleerd! Man, wat een zonde is dat!
Ik hoop dat echt nooit meer mee te maken, 3x een total loss is voorlopig voldoende ...
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio