Totaal aantal Berichten: 7808
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik ben al aan mijn derde pro-account bezig
Flickr zie ik meer als mijn blog, waar ik een zeer kleine selectie kan laten zien van wat ik zoal doe. Voor het wat meer gerichte werk zoals grotere fotoshoots en een portfolio wil ik een eigen website gaan beheren. Zeker als ik meer betaalde shoots ga doen is het goed een eigen site te hebben..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Daar heb je helemaal gelijk in, de website van Patje vind ik trouwens zeer geslaagd.
@Wendela: ik heb nu wat namen geplaatst bij bepaalde personen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
geoarthc35 schreef:Zeker voor herhaling vatbaar misschien kunnen we thema meetingen bedenken anders moeten we nog een heel jaar wachten
In november is er een kleinschalige fotoshoot-meeting geweest van een paar café-gangers. Dit was toen in het Amsterdamse Havengebied. Wellicht is het leuk om weer eens een fotoshoot meeting te houden, wie een mooie fotogenieke locatie daarvoor weet, mag het organiseren.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Zit er aan een pro account dan ook een limiet?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb ook al jaren een website. Voornamelijk familiefoto’s, omdat ons beider familie niet in de buurt woont. Kunnen ze toch het opgroeien van de kinderen bijhouden. Verder staan daar altijd de vakantiefoto’s etc..
Kost geen drol meer tegenwoordig. Ik geloof 6 euro per jaar voor de domeinnaam (.nl) en 1,25 per maand voor de hosting. (1 Gig. met iets van 24 emailadressen)
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:wie een mooie fotogenieke locatie daarvoor weet, mag het organiseren.
Zou een wat groenere omgeving leuk zijn? Ik weet hier nog wel iets met een plas erbij. Wat bos en wei. Volgens mij levert dat ook wel mooie plaatjes op.
- C5 X Shine Hybrid 225
Regel jij een kampeerterrein en dan moet jij eens kijken hoe druk het wordt!
- Ami Super
jaco schreef:
Wellicht is het leuk om weer eens een fotoshoot meeting te houden, wie een mooie fotogenieke locatie daarvoor weet, mag het organiseren.
Ik pak even de agenda…...
- Ami Super
mssl schreef:
Het was volgens mij Beckers
Yepper! Jij zal het niet weten!
- BX 1.9 TURD, de Euro
Zo kleinschalig als Coenhaven en Berlikum lijkt me perfect. Dat is te behappen. Voor grotere dingen hebben we immers Citromobile, EuroCitro en de ICCCR. Hier voor de deur is een veldje, openbare toiletten, weegbrug en zon.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
- C5 X Shine Hybrid 225
Misschien een mooie nazomerrit?
- Ami Super
Meeting in StMarien als de kraanvogels weer het heen weer krijgen.
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik zoek mijn agenda ook even…...
tilanus schreef:Misschien een mooie nazomerrit?
Aan een rit wordt gewerkt, maar het is de laatste weken nogal druk geweest hè...