tilanus schreef:Ik zoek mijn agenda ook even…...
Mijn agenda ligt opengeslagen voor me. Ik zie dat ik de rest van het jaar nog heel veel tijd vrij heb voor meetings.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
jaco schreef:tilanus schreef:Misschien een mooie nazomerrit?
Aan een rit wordt gewerkt, maar het is de laatste weken nogal druk geweest hè...
Ik bedoelde een nazomerrit naar StMarien…
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Aan een rit wordt gewerkt, maar het is de laatste weken nogal druk geweest hè...
Dat is ook leuk.
Als ik gisteren over mocht doen dan was ik doorgereden tot aan het begin van de afsluitdijk en zou met de rest mee op te rijden.
Wat een prachtige plaatjes van die oversteek!!!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Eigenlijk wil ik geen meeting hier, want dan kan ik zelf niet ernaartoe rijden. De helft minstens, van het plezier. Zeker als ik daar bevestiging zie in de vorm van die filmpjes.
@Tilanus: Ah, op die manier. Ja, dat lijkt me wel wat, moet ik alleen iets verzinnen voor de overnachtingen met dialyse. Of wie weet heb ik die periode dan al af mogen sluiten?
@toniclight: mooi gezicht hè, zo’n colonne.
garagestmarien schreef:Eigenlijk wil ik geen meeting hier, want dan kan ik zelf niet ernaartoe rijden. De helft minstens, van het plezier. Zeker als ik daar bevestiging zie in de vorm van die filmpjes.
Maar omdat wij van zo ver komen, zouden we het natuurlijk geweldig vinden als je ons ergens opwacht om samen met ons naar St. Marien te rijden. Bijvoorbeeld daar waar wij de senlweg verlaten om het laatste stuk binnendoor te rijden?
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:mooi gezicht hè, zo’n colonne.
Zou dat nou opvallen bij andere weggebruikers? Buiten die R30 dan natuurlijk.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
DigiDaan schreef:Zo, mijn foto’s zijn klaar. Ik vind ze erg geslaagd.
Toch houd ik jullie nog even in spanning, eerst even een plekje vinden om ze te hosten. 94 foto’s op flickr vind ik iets teveel van het goede.
Zal ik even een FTP accountje voor je aanmaken voor de hosting van je foto’s? Ze mogen er wel in origineel formaat op!
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:om het laatste stuk binnendoor te rijden?
En dan eerst nog even fotoshooten bij het vliegveld van Chateauroux…
Ik heb er een beetje op gelet, maar de meesten zien het volgens mij niet. Ik heb een paar petjes in een golfje zien kijken en een gezin waarbij moeder en kinderen zaten te genieten van het uitzicht.
En zoals al eerder gezegd: die R30 gaf bepaald niet de indruk er iets van mee te krijgen.
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb op de heenweg een gedeelte van de tijd voorop gereden en ik moet zeggen dat de passerende auto’s de tijd namen om rustig de colonne voorbij te komen…..(op een enkele beamer en uitgklopte Golf met standaard haast na, natuurlijk)
Zeker de andere Troenen die voorbij kwamen namen de tijd.
Totaal aantal Berichten: 403
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
DigiDaan schreef:
In het kader van een rondje Nederland had ik besloten neurotisch zuinig te rijden. Nu ja, behalve de stukken tussen Wieringerwerf en Berlikum in het algemeen, en de Afsluitdijk in het bijzonder.. De eindscore 517 kilometer met 23,63 liter diesel, ofwel 1 op 22
Vandaar jou lage snelheid op de a32 tijdens de thuisreis
gr Jan
- C5 X Shine Hybrid 225
garagestmarien schreef:jaco schreef:om het laatste stuk binnendoor te rijden?
En dan eerst nog even fotoshooten bij het vliegveld van Chateauroux…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik moet zeggen dat er redelijk wat aandacht was voor de colonne. Je zag echt van die gezichten met zo’n uitdrukking erop van: oh een oude auto, nou nog één, en nee hè, alweer één.
Een dame in een Xsara leekt te zeggen: “Jan, jij hebt er toch ook zo één gehad, of had Piet nou….nee dat was een kever toch??
Ja, dat ik de overkant heb gehaald is een wonder. Ik ban alleen maar met de omgeving bezig geweest!
Die Renault rijder wist niet wat hem overkwam. Hij werd gefotografeerd van alle kanten!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
patje74 schreef:DigiDaan schreef:Zo, mijn foto’s zijn klaar. Ik vind ze erg geslaagd.
Toch houd ik jullie nog even in spanning, eerst even een plekje vinden om ze te hosten. 94 foto’s op flickr vind ik iets teveel van het goede.
Zal ik even een FTP accountje voor je aanmaken voor de hosting van je foto’s? Ze mogen er wel in origineel formaat op!
Das geen gek idee hoor!