Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Bedenk wel dat Daan semi-prof is en dat hij waarschijnlijk zijn eigen werk graag in eigen beheer houdt. (vanwege copyright etc.)
Ik vond het wel al top dat Patje hyperlinks had aangemaakt op zijn site naar al onze foto-albums!
Tis hier een stuk drukker dan in het Café
Zo, FF vlug door die 13blz’en geworsteld
Eerst en vooral een dikke proficiat aan de organisatoren is er al een datum voor volgend jaar? Het was een prachtige meeting met prachtige wagens en een lekker (koud) weertje!!!
@Graddus: Fantastisch dat je er bij was met je traxxx Echt TOPPIE!!!
Mijn foto’s volgen nog. Had nog een analoog toestelletje bij; rolletje gaat morgen binnen om te ontwikkelen
Ik heb zo vlug eens geteld, en ik kwam op een 40-tal auto’s
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Dan zal het hier gezelliger zijn zeker Lui we zijn weer thuis, de Trax is heerlijk blijven rammelen tot voor zijn vertrouwde schuurtje. 778 km in totaal, toch niet gek voor die geweldige snert en bijna nog geweldiger frikandellen. Daarnet op de A12 nog even aan de kant gedrukt door een ‘ollander’ met een C6, zo zie je maar, het lukt Citroen toch om auto’s aan complete assholes te verkopen Ik ga nu eerst een een boterham scoren en dan straks nog eens op mijn gemak alle foto’s en filmpjes herbekijken. En wat die Doutzenvandedagbokaal betreft, laat maar komen lol. Of zullen we een serieuze poll starten?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik denk dat die Trax wel een pluim en een vertoeteling verdient! (lekker doorsmeerbeurtje, ofzo)
We hoeven wat mij betreft geen poll te houden; het gaat toch tussen jou en mij….
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ik voel dat er tzt wel een meeting in frankrijk aan komt, al is het maar om over te dromen. Ik heb nu de foto’s al meerdere malen gezien en kan er nog steeds niet genoeg van krijgen. ik maak nog een ronde tot zo!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik ge nu eerst even bij een vriend van me langs, even kijken of we cheap and dirty een eenvoudig opgezette site kunnen hosten op zijn server. In principe komen de foto’s dan in medium formaat online (900*600) en kan ik op bestelling grotere foto’s mailen. Kostenloos, uiteraard
En binnenkort maar eens gaan babbelen over een echte site.. net onder de douche al even staan brainstormen over een naam..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
mssl schreef:eXpelliarMus schreef:Ik voel dat er tzt wel een meeting in frankrijk aan komt, al is het maar om over te dromen. Ik heb nu de foto’s al meerdere malen gezien en kan er nog steeds niet genoeg van krijgen. ik maak nog een ronde tot zo!!
Dromen over een colonne Citroëns die zweven over de franse wegen ops:
OOOOO…................................................doekje
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Zo, mijn fotos staan ook online…
En niet allemaal tegelijk klikken Dan word het te druk Mocht het al te druk worden, even F5 of afbeelding weergeven vor de fotos die het niet doen…
Tja, Ik geniet ook nog altijd na van de meeting. Volgend jaar wil mijn vrouw ook meekomen (en ze wil spaghetti ) om mooie foto’s te maken met de digi (die had zij gisteren bij in Zaandam).
We zijn pas deze nacht om 1u. thuis gekomen Een beetje blijven plakken in Zaandam, zijn daar pas om 22u30 vertrokken. en had 920km op de dagteller .
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hier nog 3 foto´s van de meeting van gisteren:
http://62.95.94.132/gallery/CitFo-Nieuwjaarsmeeting-2008
Ik vind die onderste foto helemaal geweldig Martijn. Prachtig lijnenspel!
Dacht al dat er iemand zou zijn die het ging fotograferen.
Maar wat was er nou met die ZX 16V?
En respect voor de Traction-rijder. Gewoon rijden met zo’n wagen, terwijl de meeste mensen zoiets hebben van: “Nee, de traction hoort binnen te staan als het buiten koud is.”
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
De ZX 16V van Douwe had een lekke koelslang. Omdat de slang tegen een riem aanliep.
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Ik heb wel wat gemist gister…
maar met Citromobile ben ik er zeker bij, dan kan ik alles weer inhalen.
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.