Afgelopen vrijdag heeft de dealer in Breda mijn GC4P een onderhoudsbeurt gegeven (60.000 beurt).
‘s middags de auto weer opgehaald, en kreeg de volgende mededelingen:
Deurvangers gesmeerd (maken nu nog steeds herrie bij open en sluiten)
nieuwe remblokken voor
pollenfilter vervangen
ruitenwissers vervangen
gisteravond kreeg ik een storing in de autom.parkeerrem en ASD/ESR, ook na de auto opnieuw starten verdween de storing niet.
Vandaag weggeweest met de auto en de storing was verdwenen!!??
Maar…............ ik kan het niet beschrijven maar hij rijdt gewoon niet lekker meer, alsof de auto 2000kilo aan de trekhaak heeft hangen.
Zelf ben ik absoluut niet technisch en daardoor kan ik ook niet onder woorden brengen wat eraan mankeert.
Heb gewoon ook geen goed gevoel bij de dealer, zonder dat ik overigens wil zeggen dat ie zijn werk niet goed gedaan zou hebben.
het zijn gewoon de kleine dingen:
Onderhoudsboekje is wel ingevuld maar niet gestempeld, deurvangers die nog herrie maken, de klacht van mijn EB6V die bij file rijden en op een helling erg schokt is niets mee gedaan….
Graag jullie advies en mogelijk ervaringen met deze dealer?
:
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Re: rijdt niet lekker na onderhoudsbeurt
wimZ schreef:...
gisteravond kreeg ik een storing in de autom.parkeerrem
...
Maar…............ ik kan het niet beschrijven maar hij rijdt gewoon niet lekker meer, alsof de auto 2000kilo aan de trekhaak heeft hangen.
...
Als ik deze twee dingen lees zou ik zeggen dat je gereden hebt met de parkeerrem nog op
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Re: rijdt niet lekker na onderhoudsbeurt
knight-rider schreef:wimZ schreef:...
gisteravond kreeg ik een storing in de autom.parkeerrem
...
...Als ik deze twee dingen lees zou ik zeggen dat je gereden hebt met de parkeerrem nog op
Ik neem aan dat ik dat dan geroken had en de auto ook heel erg snel afgeremd had bij uit laten rijden, en dat was niet het geval.
Het lampje van de parkeerrem was ook uit en ging wel branden bij handmatige bediening.
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_7745.jpg)
Totaal aantal Berichten: 296
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
Waarom niet gewoon terug naar de dealer en hem het probleem (?) voorleggen?
Als er iets niet goed is zal hij het zeker herstellen, al of niet onder garantie op de onderhoudsbeurt,
of werkt dat in Breda niet zo?
C4yourself schreef:Waarom niet gewoon terug naar de dealer en hem het probleem (?) voorleggen?
Als er iets niet goed is zal hij het zeker herstellen, al of niet onder garantie op de onderhoudsbeurt,
of werkt dat in Breda niet zo?
Oké dat is ook de bedoeling maar omdat de storing zich in het weekend voordoet moest ik toch wachten, daarom dan hier de vraag neergelegd.
Was van plan vandaag langs te gaan maar dat is helaas door drukke wzh niet gelukt, morgen weer opnieuw proberen.