Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik heb ook weer wat gezegd he…
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
jaco schreef:Het zal mij ook niets verbazen als mijn vrouw en ik dan met twee auto’s komen. Zij wil de hare er natuurlijk ook tussen zetten in de hoop dat er veel foto’s van gemaakt worden. En ze wil natuurlijk in de colonne meerijden.
Way not!? Ze moet zich dan wel aanmelden op ons forum met een mooie naam uiteraard.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Way not!? Ze moet zich dan wel aanmelden op ons forum met een mooie naam uiteraard.
Dat komt mooi uit, want ze is al een paar jaar lid van dit forum (pingu). Wel een heel stil lid, want ze heeft al een hele tijd niets meer gepost.
En om op Wendela te reageren: ze is ook citrofiel, niet zo hevig als wij, maar toch.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik krijg mijn vrouw niet mee hoor. Die zit hoofdschuddend te kijken hoe ik frikandellen eet.
“Nou één foto was wel weer genoeg toch?”
De Traction foto’s kan ze wel weer ernstig waarderen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
hogervp schreef:De Traction foto’s kan ze wel weer ernstig waarderen.
Buiten haar tekortkomingen qua culinaire appreciatie blijkt ze toch smaak te hebben
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
hogervp schreef:Ik krijg mijn vrouw niet mee hoor. Die zit hoofdschuddend te kijken hoe ik frikandellen eet.
“Nou één foto was wel weer genoeg toch?”De Traction foto’s kan ze wel weer ernstig waarderen.
Vrouwen begrijpen dit niet. Maar ja ik kan maar niet begrijpen waarom ze de hele kledingwinkel moeten passen en dan niks willen kopen. Maar als je voorstelt om voor de leuk een nieuwe auto te gaan testen is dat maar dom, want ja we kopen toch niks.
Kijk, hier staat ze de auto te wassen voordat we naar La fête des Limousines gaan. (juni 2006)
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
OK, ik ben om, dan toch maar citrodellenparty’s
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ze heeft toch geen krassen gemaakt hoop ik???
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Toch jammer dat er geen C6 was om eens over het dashboard te kwijlen
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
jaco schreef:Kijk, hier staat ze de auto te wassen voordat we naar La fête des Limousines gaan. (juni 2006)
WOW, Zo’n vrouw wil ik ook!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Alexxxxx schreef:
FR-HT-70
Deze is van moi.Ik met die muts op z’n knar(het was erg koud ops: )
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Goed zoeken Wes, het is mij immers ook gelukt. Of nee… ik heb haar zo gemaakt. Harder je best doen dus.
garagestmarien schreef:HEEEE
Alleen Citrofielen! Ik houd niet van vrouwen. En zeker niet van vrouwen die geen verstand van auto’s hebben.
Ach, wees niet zo hard voor je eigen geslacht. Ik kan wel een paar punten verzinnen waar een niet Citrofiele vrouw om gewaard zou kunnen worden…..
En om nu niet meteen de standaard kenmerken van de vrouw naar voor te halen zoals wassen, strijken, nukken en zeiken in een mooie verpakking, wil ik een voorbeeld noemen van een sappig Oostenrijks diertje welke ik een aantal jaren geleden tegen kwam en mij geschraagd door 4 jaar hogere koksopleiding in Wenen prompt verblufte met een pan van de meest goddelijke goulashsoep die deze aarde ooit heeft mogen aanschouwen. Dat vlees was zo mals dat het enkel van haar eigen dijen had kunnen komen (daar zat genoeg bleek later…). Maargoed zo zie je maar; vrouwen die niet van auto’s houden kunnen soms best nog wel wel goed zijn voor iets anders.
Animal triste post coitum