Zo, net door 10 pagina’s nababbellen geworsteld, at een leuke reacties en enorm veel mooie foto’s en filmpjes!
Dit is voor herhaling vatbaar!
Vandaag m’n tweede meeting gehad voor het weekend van de BX-club en het was daar ook gezellig en druk!
Ben nu doodop en ga vroeg slapen.
Emiel
Hoewel ik geen moderator ben en dat ook absoluut niet ambieer:
Het begint hier nu wel heel erg een café te worden. Zullen we lekker in het Forum café verder ouwehoeren en hier alleen reacties plaatsen over de meeting an sich?
Wat hebben julie allemaal rare vrouwen… Mijn vrouw was er nogal op tegen dat ik een Visa kocht.. Nu heb ik 3 Visa’s, en geen vrouw meer
Ik kwam toen ik voor de derde keer naar het meetingterrein ging nog een rood eendje tegen, is die niet langs geweest?
Totaal aantal Berichten: 15704
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Nog ergens een foto gevonden <<<
Het was geweldig ! Volgend jaar weer. Hopelijk neem ik dan m’n Eend mee. Want met al die oude wagens kon ik wel janken toen ik weer in mijn moderne BX moest stappen. Al rijdt die ook niet geheel vervelend zeg maar. Die oude gebakjes echter ...
Overigens zal ik zo eens kijken wat foor foto’s ik genomen heb en eens kijken of ik dezen op het grote interweb kan plaatsen.
Schijt aan originaliteit.
Zo, weer thuis van werk in de fabriek! Ik word helemaal blij van al die foto’s (vooral op de afsluitdijk). Nogmaals zeer leuke meeting!!
Toepasselijk met Neil Young op de achtergrond (Out on the Weekend) ga ik slapen.
Nu weet ik waarom ik vandaag zo vrolijk was.. al die citroens van gister zweven nog door mijn hoofd
Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Om me bij alle anderen aan te sluiten
HET WAS GEWELDIG
Vanavond lekker nagenieten van alle foto’s is eigenlijk nog leuker dan alle voorpret met Patrick, Emiel en Elmer.
En de dellen zijn lekkerder dan de champagne en oliebollen van een gewone nieuwjaarsborrel.
Kortom een erg goede sfeer met erg leuke citroenen.
Foto’s-in-Mantgum-Foto’s-van-Auto’s-Citroën.html
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
patrijsraam schreef:Vandaar jou lage snelheid op de a32 tijdens de thuisreis
gr Jan
Ah, ik ben gespot
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
robert & marieke schreef:Om me bij alle anderen aan te sluiten
HET WAS GEWELDIG
Vanavond lekker nagenieten van alle foto’s is eigenlijk nog leuker dan alle voorpret met Patrick, Emiel en Elmer.
En de dellen zijn lekkerder dan de champagne en oliebollen van een gewone nieuwjaarsborrel.
Kortom een erg goede sfeer met erg leuke citroenen.
[/url] http://www.mijnalbum.nl/Album-ZNNSOVKZ-Foto’s-in-Mantgum-Foto’s-van-Auto’s-Citroën.html
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
DigiDaan schreef:patrijsraam schreef:Vandaar jou lage snelheid op de a32 tijdens de thuisreis
gr JanAh, ik ben gespot
http://62.95.94.132/gallery/album35?page=4
Klopt…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
He Robert, hier mag je mij het origineel wel even van mailen!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
O ja Patrick, fijn dat alle linkjes bij elkaar staan op je site, tof en handig!
Alleen leven we hier al in 2008….nu weet ik dat ze in Friesland wat achterlopen,... maar een jaar???
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
ops:
Gefikst! Bedankt!
He Daan, ff mijn complimenten over de foto’s. Ze geven echt perfect weer hoe het dagje is geweest.
Grappig is overigens dat je op foto 5 die zilveren xm hebt meegepikt. Die xm kwam toevallig langs en je zag die man wel kijken maar of hij het helemaal begreep…
Wat ik zelf overigens erg leuk vind dat je ook de posseer actie bij m’n XM te pakken had, inclussief fotograaf. Op 2 na waren alle (voormalige) eigenaren bij elkaar.
@patje,
gaaf man die Ds en eend in de opengebroken straat, lijkt wel of ze in een warzone staan!