Joehoe..Heb een bordeaux rode ax van mn papa gekregen!
Vind het wel interessant om al jullie babbels over de ax te lezen..
Nog steeds allemaal tevreden over jullie ax?
Tess
Mijn eerste auto (jawel..): Een citroen AX!
Gefeliciteerd!
Mijn eerste auto was weliswaar geen AX (maar een BX) maar met de AX was ik zeker zo blij…
En nog steeds zeg ik dat zodra het kan ik er weer 1tje koop voor erbij.
Ondanks dat ik nu dagelijks met een 7jaar nieuwere auto op pad ben…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Welkom, en veel plezier van je AX!
Simpele Ziel schreef:Gefeliciteerd!
Mijn eerste auto was weliswaar geen AX (maar een BX) maar met de AX was ik zeker zo blij…
En nog steeds zeg ik dat zodra het kan ik er weer 1tje koop voor erbij.
Ondanks dat ik nu dagelijks met een 7jaar nieuwere auto op pad ben…
Haha dank je wel! Oke ! Tjaa..
Ik ben een luxere citroen van mn papa gewend..(c5) Dusja..was wel ff wennen tijdens de eerste rit (A)
Groetjes..
Ow, maar het citroen-virus zit al in de familie dus…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ow, maar het citroen-virus zit al in de familie dus…
Jaa klopt! En hij mocht hij een nieuwe aanschaffen, althans een wat jongere..wordt het weer een c5.. We zijn erg tevreden, nog nooit wat stuk gegaan dus ja.. En mij bevalt het ook wel maar jullie zijn niet van het pimpen he? Meer..van het in de orginele staat terug brengen toch?
Groetjes..
och, hier zit van alles…
Van die grijze oldtimers die hun troen het liefste hebben alsof ie net de showroom uitkomt alswel de broekies die liever alles vervangen.
Gellukig weten we op dit forum elkaar te waarderen.
Mijn pa is nu bezig met zijn 4e Citroën, en zijn 2e XM.
Ik ben inmiddels bij pizzabakkers aanbeland en rijdt nu in een Alfa Romeo.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:och, hier zit van alles…
Van die grijze oldtimers die hun troen het liefste hebben alsof ie net de showroom uitkomt alswel de broekies die liever alles vervangen.Gellukig weten we op dit forum elkaar te waarderen.
Mijn pa is nu bezig met zijn 4e Citroën, en zijn 2e XM.
Ik ben inmiddels bij pizzabakkers aanbeland en rijdt nu in een Alfa Romeo.
Aah oke ! Ach..ook mooi!
Oke nice! Worden er nou ook meetings georganiseerd?
Groetjes
Welkom!
Voor meetings kun je kijken in de desbetreffende sectie van het forum. Binnenkort is er een in Heusden, niet al te ver.
Ik zie dat je een ax first injection 1.9 hebt? Ik denk een 1.1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben ook ooit begonnen met een first met 4-bak nog. Echt leuke auto’s en ik rijd na allerlei uitstapjes nu niet voor niets weer in een ax. Goedkoper autorijden kan sowieso niet.
Welkom hier op het forum!
Mijn eerste auto was ook een AX. Die is 6 jaar terug opzij gezet voor een C5 HDi, maar wegdoen??? NOOOOIIIT!!! Binnenkort nskijken om er wat aan te sleutelen
Evt kan je ook terecht op http://www.axclub.net . Ben ik ook lid van. Leuke club ook.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Welkom.
Er zitten hier inderdaad allerlei soorten mensen op het forum, veel hier hebben origineel waar dan allerlei optie’s in worden gesleuteld.
Wel minder echte tuning bakken maar dat wil niet zeggen dat het niet gesmaakt word.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 163
- Ami 8 berline business edition
NEE
Ik had de 1.4 diesel, die motor was niet goed, en gaf vaak problemen met de koelvloeistof die er uit spoot.
De 1.7 was wel goed.
Veel plezier met je wagen!
Maurice
La vache qui rit.
Ex: Seat 850Special, Sunbeam, GSA, Opel Corsa, BX Leader, AX , ZX, Xantia 1.8 16v
Re: NEE
makado schreef:Ik had de 1.4 diesel, die motor was niet goed, en gaf vaak problemen met de koelvloeistof die er uit spoot.
De 1.7 was wel goed.Veel plezier met je wagen!
Maurice
AX 1.7D ?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 163
- Ami 8 berline business edition
Sorry
Sorry ops:
Ik zal wel de 1.5 bedoelen, ik heb al gezien dat alle voorgaande modellen met dieselmotoren vernietigd zijn, gelukkig.
Op 3 prominente autoverkoopsites worden ze in ieder geval niet meer aangeboden en kunnen we weer rustig gaan slapen.
See ya,
M
La vache qui rit.
Ex: Seat 850Special, Sunbeam, GSA, Opel Corsa, BX Leader, AX , ZX, Xantia 1.8 16v
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Een AX is een heerlijke auto om mee te beginnen, ik ben zelf ook begonnen met een 1.1 4bak. Lekker eigenwijs bakkie was dat.
Er gingen wel af en toe dingen stuk aan, maar met wat hulp ontdekte ik dat heel veel eigenlijk best makkelijk zelf te vervangen is.
Mijn huidige AX had ik eerst weer origineel gemaakt: originele velgen en uitlaat er weer onder.
Maar toen ik tegen wat pimp’ spullen aanliep kon ik het toch weer niet laten om in de AX te schroeven
link foto
Heel veel plezier van je AX!
Groet, Rogier