Sinds een week rij ik tevreden met met c4GP 1.6 HDIF EB6V en voel ik me zeer tevreden met de auto maar ja, ik ben een echte nederlander en heb dus toch een opmerking.
Bij de LB uitvoering krijg je een TomTom met TMC erbij die door de dealer op het linker voorruitje geplaatst is. In eerste instantie lijkt dat een mooi plaatsje maar je wordt niet goed van het inzetten en uithalen van de TomTom. Draadje van de stroom los, draadje van de TMC los en opbergen maar. Bij het niet rijden met TomTom altijd losse draadjes bij de voorkant en ik wil graag een brdoit houder aanschaffen en die onder de kilometer plaatsen, maar hoe werk ik de draden allemaal een beetje netjes weg ?
Jullie zouden me een plezier doen mij op weg te helpen want op de één of andere manier heb ik toch wat moeite om met schroevedraaiers en breekijzers aan de gang te gaan in mijn nieuwe auto.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Ik had in de doos een voucher verwacht maar er zat een TMC in. (Lange draad met ontvanger erin)
Zou er achteraan gaan want hij hoort standaard uitgeleverd te worden met TMC. Overigens werkt het ism TomTom wel goed. Mijn Opel (voorloopauto) had ook TMC maar daar werkte het niet. Overigens missen er wel veel files maar daar kan TomTom niets aan doen.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
de proclip aan de linkerzijde van brodit is pefect voor de TT.
zie ook mijn topic in de lijst onderwerpen
Ook voor de One xl heeft Brodit een voetje met voedingskabel die op de clip kan
wel even een voedingskabeltje naar de linkerklepweg(laten) werken.
volgende week kan ik er plaatjes van schieten
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?
Als je een paar plaatjes kunt posten zou ik daar heel blij mee zijn.
Bedankt alvast
ik heb ook de lange draad met ontvanger.
nu heb ik mijn ontvanger in de koffer gelegd en werkt prima
nu is het zo
je volledige stijlen kan je gewoon demonteren
het is nu eenmaal allemaal klikken
dus ik heb enkel de ontvanger waar de tomtom opklikt hangen
en die kan ik na gebruik gewoon het handschoenen kastje induwen.
dus de draad komt pas tevoorschijn aan mijn A-stijl van de wagen
grtz
bb
boonbeest schreef:ik heb ook de lange draad met ontvanger.
nu heb ik mijn ontvanger in de koffer gelegd en werkt prima
nu is het zo
je volledige stijlen kan je gewoon demonteren
het is nu eenmaal allemaal klikken
dus ik heb enkel de ontvanger waar de tomtom opklikt hangen
en die kan ik na gebruik gewoon het handschoenen kastje induwen.dus de draad komt pas tevoorschijn aan mijn A-stijl van de wagen
grtz
bb
Ik begrijp je niet helemaal. Je hebt je draadje in de koffer gelgd, maar je moet toch met dat draadje een verbinding met je TT houden ?
het is dus een externe antenne
met achteraan het zogenaamde blokje (antenne)
dus het blokje ligt in de koffer
het draadje dat daaraan hangt waar je op het eind je tt opplugt
loopt volledig in mijn deurstijlen tot vooraan
en komt aan mijn dashboard naar boven net aan mijn Astijl
zo heb ik dus enkel het stukje waar je tomtom opklikt
het klinkt raar
maar als ik gedaan heb met mijn TT kan de rest van mijn tomtom antenne mee de handschoenen kast in
omdat ik het draadje lang genoeg gelaten heb
khoop dat je me nu begrijpt want ik kan momenteel geen foto’s nemen