Ik denk dat de tittel redelijk duidelijk is.
Ik luister graag muziek waar flink volume in zit (dit i.v.m. de herrie in m’n Eend). Hoeft niet gelijk herrie te zijn.
Paar voorbeeldjes:
Chris Rea - Road To Hell
Henk Wijngaard - Met De Vlam In De Pijp
AC/DC - Highway To Hell
Chris Rea - Driving Home For Christmas (moet ik nog even branden).
Omdat m’n radio geen display heeft (zit er niet op, hoort ook niet zo, bij een slopel (waar mijn radio uit komt) wordt het display van de slopel zelf gebruikt, maar de radio was gratis, dus niet zeuren ) kan ik geen muziekzenders luisteren. Anders had ik waarschijnlijk Rebecca Classick Rock ofzo op staan (zender met on onderbroken classick rock, weet niet of de naam te kort is).
(ik hou van haakjes)
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
cake - alles !
Cake ? Kenniknie ...
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Ik luister echt naar veel muziekstijlen…
van Trance/dance tot rock en pop
vanalles wat, oud, nieuw, fout, raar….
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Op dit moment http://www.cristinabranco.com
ik luister graag naar….. de stilte…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Henk wijngaard????Henk wijngaard?????
Mijn god zeg… ik was 6 ofzo (30 jaar terug) en toen stond dat @#$%^liedje altijd op in de auto! ik slaap er nog niet van!
Inmiddels heeft hij wat meer geld en heet nu wijngaardEN
oh god, erik??? nee toch he??
Ik heb op mijn werk altijd een stevig muziekje op!
bonkbonkbonk…...
Maar in de auto wil ik rust! dus een beetje relaxed
Trouwens ik was wat oude cds van mijn pa aan het opruimen en kwam er eentje tegen van André Rieu…..ik met een gekke bek in de auto opgezet!
Verrek het is nog helemaal nog zo gek niet!
Niet denken dat ik nu een rieu-fan ben…echt niet! maar zo op zn tijd heerlijk!
Ik luister alleen maar naar de radio (in mijn ogen is radio het meest geniale medium ter wereld ), en dan ook nog maar 1 zender, namelijk…...
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik luister echt van alles in de auto. hoe de HD pomp zijn werk doet hoe heerlijk het blokje zijn toeren maakt. het zoefende geluid van het zweven over de weg. hmm heerlijk
verder als ik een slecht bui heb zet ik muziek op. en dan het liefst een beetje classical rock achtige bijvoorbeeld Yanni ofzo of de muziek uit pirats of the carabian.
Van BX CHIC 1.6i ‘91 (Met Krul letters) Naar
Xantia 3.0 V6 24v exclusive
als tussen oplossing een Xsara 2.0HDI Break tot de automaat van de V6 weer werkende is.
AX Liberty 1.1 ‘92
en de Xantia is weer terug in leven
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
even voor de duidelijkheid..
ik ben op geen enkele manier verbonden met de zanger henk w.
radio 1
ik heb nl. geen tv en geen krant en wil wel op de hoogte blijven van wat er zich allemaal in godsnaam nou weer afspeeld…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
XBXG schreef:Ik luister alleen maar naar de radio (in mijn ogen is radio het meest geniale medium ter wereld ), en dan ook nog maar 1 zender, namelijk…...
+ alles wat je regelmatig op radio 3 voorbij hoort komen, maar dan vanaf MP3 of CD + nog een hele zooi meer.
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Maroon 5
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bij mij verschilt het van week tot week. Deze week draai ik vooral veel Rowwen Heze.
Vorige week was het Bob Dylan/Emmylou Harris en Janis Joplin, die week daarvoor even wat Jimmy Hendrix enz….
Als ik een lange rit in mijn eentje moet maken dan haal ik vaak Pink Floyd uit de kast, daar moet je de tijd voor nemen en geen gezelschap voor bij je hebben.
Verder is mijn auto voorzien van o.a. Marillion, Frank Sinatra, Tour of duty CD’s, De Dijk, Van Dik Hout, Herman Brood, The Pixies en vele anderen…
Oh ja, in mijn eendje momenteel geen muziek… Door een af andere vage spanningspiek is mijn radio samen met al mijn lampen richting eeuwige jachtvelden vertrokken….
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
...naar de bijgeluiden…:-)
Nee, ligt eraan in welke auto ik rij. In de AX en DS luister ik radio wegens gebrek aan CD speler, altijd City FM Classic Rock.
Auto’s met CD speler, de eenden dus, daar draai ik CD’s van :
The Doors
The Cult
Jimi Hendrix
Rolling stones
CCR
The Blues Brothers
Pearl Jam
ZZ top
Metallica
eigenlijk alles als het maar Blues of rock is
Uiteraard GEEN technoherrie en andere pulp middels computers in elkaar gezet..