zal ik bmw m3 spiegels op mijn aanstaande 16v zetten ??
ik heb ze er wel bijgekocht
ze waren al pas gemaakt en all..
maar ik weet niet of het mooi is…
de 16v is rood.. de spiegels zijn witt..
rood en witt zijn wel mooie kleuren en steken goed op elkaar af mja
persoonlijk hou ik het liever ogrineel omdat dat electrisch is en de bmw spiegels moet je met de hand doen…
en ik heb ook nog een reflectorplaat liggen die op mijn 16v gaat.. geen rechte maar 1 met een nummerbord uitsparing..
wel of niet ??
¬¬ mijn aanstaande word absotuuut GEEN SJONNIE !!
en ik weet niet of het lijkt mssn is dr iemand die het wel al heeft
dusja
alle ruiten worden gecoat incl de vooruit..
alles gewoon niet te overdreven maar
de zij ruiten worden zo dat ze legaal zijn.. en zo word de rest van de zij ruiten en achter ruit ook..
en het vooraam lichtelijk..
Ja doen!! Maak er een fijne sjonnie bak van!
mssl schreef:M3=Sjonny
so what alles bij jullie is sjonnie dusja.. ga eens zelf bij jullie bx’en kijken die zijn vast ook wel sjonnie
dr zit vast wel wat sjonnie achtigs aan…
Wat is nou het grote voordeel van die donkere ruiten? Behalve dat het uberlelijk is en dus wel een sjonnieuitstraling geeft in mijn ogen. Verder heeft Vortex die achterlijke spiegels op zijn BX zitten, en ik vind het niet om aan te zien. Je hebt het over een 16v, DE topBX. Zoiets moet je laten als het is. Het word er absoluut niet mooier van….
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
nou kijk..
sjonnie nummer 2..
en als iedereen elkaars auto gaat lopen afkraken worden we er allemaal niet beter van..
maar we kunnen het toch ook zonder afkraken doen ??
er zijn hier bx’en op het forum die ik echt zo lelijk vind !
mar dat zeg ik toch ook niet
mja ik snap wat je aan mij wil overbrengen enzo
mijn aanstaande word absotuuut GEEN SJONNIE
M3 spiegels zijn zo’n beetje de definitie van Sjonnie, samen met booskijkers, lexuslichten (goddank bestaan die niet voor de BX), blauwe lampjes en chroomstripjes.
Eigenlijk is alles wat je bij Autostyle haalt Sjonnie.
Maar goed, als jij ‘t leuk vindt, gewoon doen. Je kunt de BX tenslotte altijd weer netjes maken, al wordt dat met gecoate ruiten al moeilijker. Maar goed, dat doet ‘t dan weer goed in meer zuidelijke landen…
Ik zou het niet doen. Beide niet trouwens ...
Er zijn auto’s waar die spiegeltjes toch best mooi op staan, maar op de bx zou ik ze zelf niet snel zetten.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Er zijn auto’s waar die spiegeltjes toch best mooi op staan
Mwah… zelfs op een M3 ziet ‘t er al fout uit door al dat sjonnievolk dat ze op de golf, civic, 206, astra en alfa heeft.
Welke halluve zool heeft trouwens op “Ja awsom !” gestemd?
Welke halluve zool heeft trouwens op “Ja awsom !” gestemd
Wat is eigenlijk een “awsom”?
PrutsyLJ schreef:Welke halluve zool heeft trouwens op “Ja awsom !” gestemd?
ik zelf niet
ik op het 2e xD
Ik geloof dat het een verbastering van “awesome” is, en dat betekend zoiets als “gaaf”. Wat in dit geval dus absoluut niet van toepassing is….
en de reflectie plaat en het raamspoiler dan ??
orginale dan wel…
wat is jullie mening daar over dan ?
Originele reflectorplaat vind ik nog wel kunnen, en zo’n raamspoiler vind ik zelfs mooi, als ie netjes in kleur is en strak gemonteerd.
De reflectorplaat kan indien het een bijbehorende reflectieplaat is in de goede kleur er wel mee door. Hoewel ook daar de meningen over verschillen. Dat ding is iig nog een originele accesoire! De raamspoiler snap ik niet helemaal, zijn dat die windschermpjes bij je voordeuren? Of een dakspoiler? Dat laatste geval is in mijn ogen kansloos.