dit is echt onbetaalbaar
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
owjaaaaa
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
don’t speak
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
hahahaa deze kun je toch niet betalen..
en hij is al betaald dusja..
oja jij bent GEK man !!
God wat wordt dit een gezellig toppic zeg. Mensen wat kunnen jullie zeuren.
Over die spiegels, dat moet je gewoon helemaal zelf weten. Het is jouw auto, en als jij dat leuk vind… Moet je het gewoon doen. Als ik een BX zie rijden met deze spiegels zou ik het hooguit jammer vinden, maar ik hou dan in gedachte dat ze er zo weer af kunnen.
Ps. Sjonnies rijden geen BX.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
don’t speak
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
*gewist, opgelost*
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
oke ramen donker had mijn gti ook maar doe het dan met folie en niet met van die spuitshit want als jij dat hok hebt afgetrapt kan de volgende eigenaar er niks meer mee.
btw die spiegels zijn om van te kotsen. heb je niet genoeg aan gewone bx elec verwarmde spiegels?
koop een golf ofzo.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
De spiegels. Hhm. Laten we die nou op the Beast hebben gehad. Nou is dat natuurlijk van binnen en van buiten een sjonnie, maar goed.
Als je die spiegels er echt op wilt bouwen, dan zou ik ze toch in de kleur van die auto mee laten spuiten of zwart maken. Dan eens zien hoe het staat en eventueel de originele weer terugbouwen. Probleem opgelost, toch?
Ik mag me een reactie in dit topic herinneren die ik zeer op z’n plaats vond: de BX is strak wat lijnen betreft, hoekig en ronde spiegels zouden wat vorm betreft KUNNEN misstaan. Bekijk het gewoon even en bouw die erop die je mooi vindt, maar ik zou ze dan in geen geval wit laten.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
wrom zijn willem zijn reacties gewist.. er stanie vroeg om een mening en die word gegeven. Koos is gewoon eerlijk in wat die zegt
Status Quo schreef:oke ramen donker had mijn gti ook maar doe het dan met folie en niet met van die spuitshit want als jij dat hok hebt afgetrapt kan de volgende eigenaar er niks meer mee.
btw die spiegels zijn om van te kotsen. heb je niet genoeg aan gewone bx elec verwarmde spiegels?
koop een golf ofzo.
neee uit ervaring met folie die je laat zetten word het echt vies lelijk !!
allemaal witte belletjes er onder na eeen jaar…
coaten is veel mooier en ik doe ook echt niet overdreven donker..
ik wil int donker ook nog achteruit kunnen rijden !!
maarja je zij dan kan de volgende eigenaar er niks meer mee..
dit beestje gaat niet meer weg helaas voor mensen die hem ook willen xD
Ik snap niet wie er op dat stomme idee komt om lelijke duitse spiegels te kwakken op een mooie Franse dame
Niet doen dus!!!!!!!!!!!!!
Wat is xD trouwens? Een afkorting ergens van oid?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
XD
bekijk dat is van de zijkant dan ??!!
Zegt me nog vrij weinig. Net als de spiegels ziet het er nogal sjonnie uit
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005