2 van de 2
 < Vorige 1 2

Mijn eerste auto..
Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2864

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 15 januari 2008 09:23 PM
  [ # 16 ]

Sluit ik me volledig bij aan: ontzettend veel plezier met je karretje!
Je zult al snel merken dat ze reuze comfortabel is maar ook lawaaierig.
All part of the experience.
Geinige wagentjes, kosten geen drol in gebruik en behoorlijk betrouwbaar.
Wie maakt je wat?!  Wink

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

MartyMouse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 176

- C4 (2004-heden) coupe 1.6 vtr+
Gepost: 25 januari 2008 12:52 PM
  [ # 17 ]

Mijn eerste autootje was ook een AX… Een 14TRS (zie 1e foto in m’n sig..)

En ik heb er toen best wel wat aan veranderd hoor.. Beetje “tunen” zegmaar.. Andere spoilers, ander luchtfilter, uitlaat, antenne en heel veel binnenin veranderd.. zo zat er het interieur van een AX GTI in en een Momo stuurtje, had alle onderdelen van het dash gespoten enz enz enz..

Ik denk dat die in auto in totaal 2 keer de waarde aan werk en onzin in zat dan dat ie me ooit gekost heeft.. Maarja dat heb je bij eerste autootjes hè Wink

Succes met je AXje..!

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 25 januari 2008 01:01 PM
  [ # 18 ]

Welkom eerst en veel rijplezier toegewenst met je AX. Het is misschien een klein karretje, maar daardoor wel lekker puur. Perfect om mee te beginnen.

bosbesjuh schreef:

Oke nice! Worden er nou ook meetings georganiseerd?

Groetjes

Binnenkort in Heusden een gezellliggheidsmeeting (klik) . Er komt echter ook iemand die kleine deukjes uit de auto kan halen (tegen betaling, dat dan weer wel) en er zullen demo auto’s staan waarin een rit gemaakt kan worden. Verder is het een kwestie van beetje “socializen” en dan is de dag voorbij voor je het weet.

Overigens. Je schrijft dat de C5 bevalt omdat er nog niets kapot is gegaan. Ik denk dat de meeste mensen inmiddels wel geaccepteerd hebben dat er wel eens wat kapot gaat, maar dat “vergeten” omdat de Citroen verder zo lekker rijdt Wink

Profiel  

MartyMouse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 176

- C4 (2004-heden) coupe 1.6 vtr+
Gepost: 25 januari 2008 04:56 PM
  [ # 19 ]
mpostma schreef:

.... Ik denk dat de meeste mensen inmiddels wel geaccepteerd hebben dat er wel eens wat kapot gaat, maar dat “vergeten” omdat de Citroen verder zo lekker rijdt Wink

Haha.. dat kan ik wel beamen.. Collega’s vervloeken mijn C4 omdat er nog weleens een vage storing de kop op steekt.. zo wil het wel eens zo zijn dat mijn raam besluit gewoon niet open te gaan.. En klap tegen de deur doet dan wonderen Shocked 

En ook andere piepjes en kraakjes die je af en toe hoort neem ik gewoon voor lief..

Dat is dan misschien wel irritant.. Maar als je dan al die jongens in zelfde grauwgrijze golf ziet stappen ben ik toch wel blij met mijn eigenwijze C4… Laughing

Profiel  

rayman11
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 67

Gepost: 07 februari 2008 05:33 PM
  [ # 20 ]

welkom…..Tess.

Ben sinds een paar weken een beetje actiever op de site. is echt een leuke site voor citroen liefhebbers…veel plezier met je auto

Profiel  

Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3221

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 07 februari 2008 05:44 PM
  [ # 21 ]

Mijn eerste auto was een heel erg mooie cx 25GTi…
Beetje vreemde auto om mee te beginnen als kereltje van 19 jaar, het was een droom dus die auto moest er komen en was al 2 jaar aan het sparen!
Na wat omzwervingen gemaakt te hebben (o.a Panda) besloot ik om een ax te kopen.
En net wanneer je specifieke eisen hebt, zoals minimaal een ax 1400 , kom je ze niet tegen voor een schappelijke prijs.
Het werd uiteindelijk een visa, en na vele visa`s gehad te hebben heb ik er nu een waarmee ik tot mijn pensioen mee kan rijden (2047 ofzo) nu dus een visa 17RD met 44000 km! en ik rij er hooguit 5000 á 7000 pj…

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  

Gepost: 07 februari 2008 05:48 PM
  [ # 22 ]

Ha met een visa ben ik ook ooit begonnen (nu ja in de visa tweecilinder van mijn moeder dan), geweldig autootje. In een AX heb ik ook ooit wel eens gestuurd, niet helemaal mijn ding, maar daarom zeker niet slecht. Veel plezier met je koekblikje/tupperwaredoosje, je had het veel slechter kunnen treffen.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook