AutoWeek Forummeeting
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 26 februari 2005 11:34 PM

Vandaag was dan de meeting van de forumleden van AutoWeek. Voor de foto’s:

In mijn eentje moest ik BX-rijdend Nederland vertegenwoordigen en dat heb ik dan ook met verve gedaan Smile Mooi gewassen enzo, in de laagste stand geparkeerd..
Jammer genoeg ging er veel aandacht naar andere auto’s:

-CX 25 Limousine Turbo
-CX 20
-Audi S4
-BMW M5
-Maserati 222
-Fiat Ritmo
-Kever uit 1959

Maar goed, gezellig was ‘t wel Smile
Trouwens, het AW-forum is erg BX-minded (dankzij mij), wees niet bang om er ook eens te kijken Smile

Tevens heb ik alweer een nieuw zuinigheidsrecord neergezet. 1 op 10,73! En dat met deze temperaturen, ik ben gematigd trots!

Profiel  

besselse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 27 februari 2005 12:32 AM
  [ # 1 ]

Halooo,

Hee Harm, dat zal leuk geweest zijn, sinds ik steeds vaker dit forum volg ben ik steeds minder op autoweek. Ik wist dus niks van die meeting. Maarrrrr. Perfect dat je onze BX vertegenwoordigd hebt. Zeker op een autoweek meeting hoort een icoon als de BX. Volgende keer parkeer ik mijn GTi naast die van jou. Dat brengt mij op het volgende. Let op mensen.
Binnenkort zullen op dit forum de allereerste foto’s staan van de (voorzover ik weet) allereerste Citroën BX GTi 8v mini-meeting ter wereld. Das toch speciaal niet? De BX is inderdaad een steeds vaker besproken object op autoweek mede door de duurtest-plannen. Hoe staat het daar trouwens mee?

Tot ziens allemaal

Harm, jammer dat ik er niet bij was,

Mijn zuinigheidsrecord is 10.66, dat betekent dus dat jij weer koploper bent Wink , shit

Groet

Bas

BX GTi 8v ‘87

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 27 februari 2005 12:36 AM
  [ # 2 ]

De AW-forumBX ligt even stil… ding krijgen we niet verzekerd, heel irritant!

Maarre Bas, ik zit al dagen te wachten op een lange mail van je.. zit ik zo m’n best te doen om veel tekst te typen… Wink

Profiel  

besselse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 27 februari 2005 12:47 AM
  [ # 3 ]

oké komt ie aan dan hé

BX GTi 8v ‘87

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 28 februari 2005 02:35 AM
  [ # 4 ]

Hey Harm,

Leuke foto’s, leuke BX, leuke CX, geweldig leuke Ritmo en schitterende Maserati. Al die Duitse deuken vind ik bagger….. als ik op die meeting zou zijn geweest had ik er geen seconde aandacht aan besteed.  Laughing

Maar dat je dat volhoudt op dat AW-forum met al die germanofielen Shocked  Echt niks voor mij :kots :kots

Doe mij maar het Citroën Forum waar niemand Duitse auto’s interessant vindt, hahaha Cool

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 28 februari 2005 08:56 AM
  [ # 5 ]

@wouter:

2CX’en, een XM en mijn BX.. toch geen slechte score leek me zo! Verder inderdaad een Rotmo en een Maserati.
De forummers zijn best citroen-minded hoor, door mijn campagne vindt iedereen er de BX een leuke auto Smile

enne… een audi s4 met een v8 is best bijzonder, ook al geef je niks om duites auto’s Smile

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 28 februari 2005 06:57 PM
  [ # 6 ]

Owja, die XM zag ik pas later. Wel grappig dat je een campagne houdt voor de BX Laughing

Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 28 februari 2005 10:26 PM
  [ # 7 ]
Harm schreef:

De forummers zijn best citroën-minded hoor, door mijn campagne vindt iedereen er de BX een leuke auto Smile

Haha, mijn vaders BX werd 5e in een verkiezing voor de lelijkste auto van het forum! Terecht natuurlijk, Top BX of niet Wink

Maarreh… ik had wel wat meer auto’s verwacht. Heb er niet echt spijt van dat ik niet ben geweest. (Misschien eens van de zomer)

1 op 10,73 rijdt ik ook Rolling Eyes
GTI prijs hé  Razz

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 01 maart 2005 10:15 AM
  [ # 8 ]
Rob GT schreef:
Harm schreef:

De forummers zijn best citroën-minded hoor, door mijn campagne vindt iedereen er de BX een leuke auto Smile

Haha, mijn vaders BX werd 5e in een verkiezing voor de lelijkste auto van het forum! Terecht natuurlijk, Top BX of niet Wink

Maarreh… ik had wel wat meer auto’s verwacht. Heb er niet echt spijt van dat ik niet ben geweest. (Misschien eens van de zomer)

1 op 10,73 rijdt ik ook  Rolling Eyes
GTI prijs hé  Razz

Dan moet je je kleppen laten stellen, ik had nl. ook zo’n verbruik, en met kleppen stellen ging het verbruik een stuk naar benede Wink

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten

Gepost: 01 maart 2005 12:31 PM
  [ # 9 ]

Dan moet je je kleppen laten stellen, ik had nl. ook zo’n verbruik, en met kleppen stellen ging het verbruik een stuk naar benede

En toch kom je met een GTi nooit veel beter uit hoor, gestelde kleppen of niet.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook