Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Kwam ik tegen op het internet..
Ik besloot op zoek naar een andere auto te gaan, eerst even zoeken en dan snel wisselen. Drie weken later, gebeurde er iets wat voor mij totaal de deur dicht deed. Ik had mijn auto geparkeerd op Schiphol in parkeergarage P1 en hoorde dat er een mevrouw op de grond van de kelder -2 lag te kermen, zo werd mij meegedeeld. Zij wilde zelfmoord plegen maar was eerst op een BX terecht gekomen en toen pas op de grond. Dat moet mijn auto zijn, gauw naar beneden en ja hoor, ze lag kermend op de grond en vroeg zich af waarom ze nog leefde. Daar had inderdaad mijn BX voor gezorgd want die zorgt ervoor dat alles altijd tegenzit, zowel voor mij als voor die mevrouw die boven op de tweede etage in het bijzijn van man en kinderen zelfmoord wilde plegen maar per ongeluk op mijn auto terecht kwam. Had ze een meter meer naar rechts naar beneden gesprongen dan was ze morsdood geweest.
Ziet er echt raar uit, een gescheurde acherklep..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Kwam ik tegen op het internet..
Ik besloot op zoek naar een andere auto te gaan, eerst even zoeken en dan snel wisselen. Drie weken later, gebeurde er iets wat voor mij totaal de deur dicht deed. Ik had mijn auto geparkeerd op Schiphol in parkeergarage P1 en hoorde dat er een mevrouw op de grond van de kelder -2 lag te kermen, zo werd mij meegedeeld. Zij wilde zelfmoord plegen maar was eerst op een BX terecht gekomen en toen pas op de grond. Dat moet mijn auto zijn, gauw naar beneden en ja hoor, ze lag kermend op de grond en vroeg zich af waarom ze nog leefde. Daar had inderdaad mijn BX voor gezorgd want die zorgt ervoor dat alles altijd tegenzit, zowel voor mij als voor die mevrouw die boven op de tweede etage in het bijzijn van man en kinderen zelfmoord wilde plegen maar per ongeluk op mijn auto terecht kwam. Had ze een meter meer naar rechts naar beneden gesprongen dan was ze morsdood geweest.
Ziet er echt raar uit, een gescheurde acherklep..
beetje smakeloos
Ik ben de rechter op de foto.
zonde van de bx
Wel een boeiende schrijfstijl heeft die man..
Maar wat zou ie gebruiken?
Ich bin ein Breaker
Vanavond zag ik op de A200 bij Amsterdam een BX in Bleu Olympe met gele koplampen rijden. De wieldoppen waren TGI-wieldoppen.
Leuke combinatie.
Afgelopen maandag zag ik in Haarlem een Franse BX Millésime rijden in…. Sable Phénicien! KWIJL!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Vanavond zag ik op de A200 bij Amsterdam een BX in Bleu Olympe met gele koplampen rijden.
Reed je niet langs een spiegel?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Nee, want mijn BX heeft type 1-wieldopjes.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Nee, want mijn BX heeft type 1-wieldopjes.
Waarvoor je denk dat ik dat uit je quote heb geknipt?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Dan moet je beter quoten.
Ami 8 Club (1970)
Vanmiddag werd ik op de A20 ingehaald door deze uiterst fraaie zwarte 16 tzi met derde ruitjes en achterspoiler.
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Wat voor kleur heeft je AX, en heb je gele lampen?
Vandaag in Leiden deze witte deauville gespot. Hij staat in een zijstraat van de willem de zwijgerlaan vlakbij de esso pomp. Iedere keer als je er langs rijdt staat de auto er zo bij als op de foto (ook op dezelfde plek) En dit al zeker heel wat jaartjes. We hebben het al eens eerder in dit topic over deze auto gehad, nu dus maar ff een foto,tje ervan gemaakt.
Het kenteken: FT-SP-50
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ziet er toch netjes uit en heeft ook APK. Ik vind de Cannes wieldopjes toch echt een stuk leuker dan die bloemkolen van de Deauville.
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Art schreef:Vandaag in Leiden deze witte deauville gespot. Hij staat in een zijstraat van de willem de zwijgerlaan vlakbij de esso pomp. Iedere keer als je er langs rijdt staat de auto er zo bij als op de foto (ook op dezelfde plek) En dit al zeker heel wat jaartjes. We hebben het al eens eerder in dit topic over deze auto gehad, nu dus maar ff een foto,tje ervan gemaakt.
Het kenteken: FT-SP-50
Stond er inderdaad al toen ik nog in Leiden woonde, en dat is al zo’n 7 jaar geleden…