Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
meeste sneeuw al weer weg
[offtopic]Carport bouwen?[/offtopic]
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lache! Dat soort dingen kon ik ook nooit laten met mijn oude 205-je. Maar dat was dan ook een “voor een appel en een ei gekocht en in een jaar aftrap-autotje” voor erbij. Wel veel lol mee gehad, vooral in de sneeuw.
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
mooie foto’s Pat
Ik kwam pas om 12 uur uit mijn nest strompelen, dus er is al weer wat sneeuw verdwenen door het zonnetje helaas (vannacht sneeuwde het wel een hoop zeg )
Het was gister erg winters; koud en guur. Op onderstaande foto is weinig sneeuw te bekennen (slechts een heel klein beetje links onderin), maar aangezien de BX Digit bruin geworden is van de pekel (zelfs de glimmende velgen zitten onder een bruine korrelige smurrie ), post ik deze foto toch maar ff hier.
Geen winterfoto dus maar een winterse foto
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Kijk aan! De orgasmusbrug (of zoiets). Toch?
Heb ik al meerdere malen op de plaat proberen te zetten ( zie http://www.marcelwevers.com )
Mooie plaat!
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Je mag de Digit wel eens wassen
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
die foto heeft wel iets
citroenbxcx schreef:Je mag de Digit wel eens wassen
Eén dezer dagen gaat ie voorgoed de stalling in, en daarvoor zal ik proberen alle prut eraf te wassen.
Ook nog ff de koelvloeistof vervangen, want er zit nu meer water dan koelvloeistof in (en dan kan grote schade veroorzaken aan slangen en radiateur indien het gaat vriezen in de stalling… ).
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
XBXG schreef:[Eén dezer dagen gaat ie voorgoed de stalling in, ...
Dus dan komt ie er nooit meer uit. Dat is ook zonde. Een auto moet rijden. Stil staan is achteruitgang!!!
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
punky schreef:XBXG schreef:[Eén dezer dagen gaat ie voorgoed de stalling in, ...
Dus dan komt ie er nooit meer uit. Dat is ook zonde. Een auto moet rijden. Stil staan is achteruitgang!!!
I know, maar 2 auto’s rijdend houden en er de vaste lasten voor betalen is niet te doen voor mij. Vandaar dat ik vanaf morgen weer in de BX Leader rondtuf…
Ami 8 Club (1970)
Vandaag ook maar ff een paar foto’s geschoten:
kijk ik uit mijn raam heeft het gewoon gesneeuwd vanmorgen
gelijk maar een paar kiekjes gemaakt
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
een beetje wijs geworden door gisteren ochtend toen er 20 cm sneeuw lag in heerhugowaard en ik al 30 minuten nodig had om het dorp uit te komen ben ik deze morgen maar extreem vroeg de weg op gegaan.
het heeft vannacht weer flink gesneeuwd waardoor er nog eens een cm of 20 bijgevallen is. het ziet er prachtig uit, maar ik had serieus problemen om uit de parkeerplek te komen met een huur transit waar ik een paar dagen mee rij. na een minuut of 10 had ik de auto redelijk vrij en kon na wat geheenenweer eindelijk van mijn plek komen. toen ik eenmaal rolde ging het wel, maar het was best een aardig avontuur zeker tot de wijkertunnel was het gewoon heel slecht. al met al een uurtje gedaan over de 62 km tot aalsmeer wat slechts iets boven de normale 40 minuten is. en nu ga ik even op de file informatie kijken en genieten van de files
deze wou ik jullie niet onthouden
en ja,.................het is een xm
vanochtend geschoten
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.