Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Hey Halleaux,
Zoals misschien al bekend gaat mijn V6 het niet bijster lang meer volhouden en zal ik een andere moeten kopen..
Ik weet ook dat hierover meerder draadjes zijn geweest maar ik zou het graag in een eigen draadje doen
Wat is een verstandige keuze voor mij: Ik rij gemiddeld 95 km per dag en dat 5 dagen per week. Ik sta inmiddels bijna elke dag in de file.
Een V6 is dus de minst slimme keuze maar vooralsnog de fijnste waar ik in heb gereden.
Roept u alstublieft maar!
alvast dank
Een 2.1TD met niet debiel veel kilometers op de teller of een benzinemodel met gas erin. Zoek anders een V6 met gas of zoek gewoon een goede V6 en informeer voor hoeveel je er gas in kunt laten installeren.
tsja, ik zou voor de diesel gaan. Ik rij de zelfde afstand als jij dagelijk heb alleen geen last van de files. Almere he Volgens mij kun je niet anders gaan uitkomen.
Een LPG uitvoering zou ook kunnen, maar in de file is een diesel toch net even wat rustiger. Het tokkelt rustig mee in de rij.
Daarnaast lijkt een diesel me ook minder storinggevoelig. Je weet nooit welke ellende je met een LPG bak van een ander overneemt. Later inbouwen kan ook, maar dat kost toch flink pegels.
En dan , voor mij persoonlijk, een heel rare reden dat wel.. war je ook met je TD komt, diesel kun je echt altijd overal krijgen. Zelfs in een uithoek als Berlikum… prettig als je een keer laat in de the middle of nowhere met een lege tank staat.
Een mooie witte td exclusieve met zwart leer. Kan ik die dan vast bij je bestellen ?
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Waren er maar 2.1 td’s te vinden voor ook nog eens een redelijk bedrag. Ik vind die diesels zo duur in aanschaf met vaak mega kilometerstanden.
En gas in een V6 zit je al gauw op een milletje of 2 dus dat komt er dan ook nog eens bovenop..
Dit is het nieuwste model Ergometer DKN Strider XM 2
Een zeer fraai vorm gegeven ergometer crosstrainer DUNLOP/DKN Strider XM2.
Deze moderne ergometer crosstrainer is voorzien van 10 kg vliegwiel. Het is uitgerust met de nieuwste generatie elektromagnetisch inductie weerstandregeling met 16 weerstanden die zeer stil en nauwkeurig is. Door deze nieuwste generatie elektromagnetisch inductie weerstandregeling, kunt u zonder enig moeite snel, gemakkelijk en nauwkeurig uw gewenste weerstand instellen. Verder is deze ergometer crosstrainer voorzien van een uitgebreide trainingscomputer. Het biedt 12 voorgeprogrammeerde trainingsprogramma’s, 4 hartslaggestuurde trainingen en 9 gebruikersinstellingen. De gebruikersinstellingen hebben de volgende instelmogelijkheden: tijd, afstand, calorie, watt en hartslag. Zoals u van DKN gewend bent, is de weergave van de display groot en overzichtelijk. Bijkomend voordeel is dat je met deze DKN gegarandeerd gevrijwaard bent van file’s. Daarnaast is de aanschafprijs meer dan gunstig te noemen en met een verbruik van 100/0 kun je natuurlijk niet goedkoper.
Kortom, ik zou voor deze XM gaan.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
HAHAHAHA op zo’n ding is het alleen een ellendig stuk trappen over de A2 elke dag..
Wat is in deze de definitie van een redelijk bedrag? en een accpetable km stand.
Ik kijk ff op scout24.de en kom al direct een mooie zilveren T1 TD tegen met 175k op de teller, compleet met leer en eenspaakstuur ... 1250 euries…
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Tsja das altijd moeilijk natuurlijk… Ik denk ommenabij de 3 mille
En redelijke kilometerstanden voor een diesel ben ik niet zo in thuis. Ik heb er nooit een gehad.
Vandaar ook mijn vraag in dit draadje
Een mooie diesel moet je zeker kunnen vinden. Type 2, misschien zelfs type3! En dan een kilometerstand rond de 2 ton. Dan issie net ingereden!
Heb je denk ik een heel lekkere auto aan
Zuinig, voordelig, en toch aardig rap. Neem wel de 2.1td, niet de d. Die is niet vooruit te branden namelijk
Btw: zie pb
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:gompy58 schreef:Hoewel ik zelf deze wel erg euhm euh.. vind.. Wel ff de wieltjes dumpen en ‘m de grens over halen…
een pallas…
Met een lekke kop
Xsara Coupe
kniesoor ops: sorry…
Maar bart,
Is import een optie voor je ? Want lage standen met redelijke prijzen brengt je al snel over de grens.
Als je eventueel naar Heusden komt heb je wellicht de mogelijkheid om even diverse type te proberen.
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ja op zich is import ook een prima optie. Ik weet daar echter geen reet vanaf dus daar zou ik een studie van moeten maken ( of er moet iemand zijn die me daarin kan assisteren )
gompy58 schreef:Xsara Coupe schreef:gompy58 schreef:Hoewel ik zelf deze wel erg euhm euh.. vind.. Wel ff de wieltjes dumpen en ‘m de grens over halen…
een pallas…
Met een lekke kop
Xsara Coupe
kniesoor ops: sorry…
Maar bart,
Is import een optie voor je ? Want lage standen met redelijke prijzen brengt je al snel over de grens.
Als je eventueel naar Heusden komt heb je wellicht de mogelijkheid om even diverse type te proberen.
Hahaha, verder ist een mooie bak hoor Heeft nederland nooit gekend, een 2.1td exclusive
Bart kan niet naar de meet komen. Een verjaardag dacht ik…
Heb hem per pb ook al een paar leuke toegestuurd in NL
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ja klopt mijn vrouw is jarig. Maar diesel komt nu als beste uit de bus tot nu toe.
Ik zou zelf het liefste een zo luxe mogelijke bak hebben en het Allerliefste met leer erin en zo.
Maar ik weet inmiddels ook dat een 2.5td niet de slimste optie is toch?
qua assistentie zijn er genoeg mogelijkheden denk ik hier op het forum.
Het lijkt mij best zinvol om even te kijkenof je een paar modellen tegelijk naast elkaar kunt krijgen. Juist op die manier kun je goed vergelijken hoe het een tov het ander rijd.
Zelf vind ik diesel wel relaxed rijden. Het is geen race motor maar goed…
Tsja…
Er staat een 25td break luxe op scout de voor 999 euries. Kop is idd kapot, maar als je dat calculeert in de prijs kun je een heel eind komen.
Beroerde is wel, de 25td heeft een rotte reputatie dus bij verkoop loop je daar wel weer tegen aan…
Ik zou een 25td alleen aandurven als ik er iets naast had staan en genoeg pecunia;s om het zonde rprobleem op t ekunnen vangen.