3 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Welke XM
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 17 januari 2008 06:11 PM
  [ # 31 ]

Ok dat sterkt mij in de evt keuze
Het is een type 3 zeg maar. Ben erg benieuwd of het iets is. Hij heeft wel tegen de 3 ton gereden dus we gaan extreem op de automaatbak letten Wink

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 januari 2008 06:14 PM
  [ # 32 ]

Ook de 2.1TD AUT van mijn pa heeft inmiddels 3 ton op de teller staan, en die rijdt nog prima…
Wel even opletten dat er regelmatig bakolie gewisseld wordt, doen er maar weinig, maar bevorderd het schakel karakter en slijtvastheid enorm..

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 17 januari 2008 06:27 PM
  [ # 33 ]

wat een zot zeg die Enting. Bijn a7k voor een 16v met 220k op de teller….

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 17 januari 2008 06:45 PM
  [ # 34 ]

Ik heb ook een 16v gehad met 351000 op de teller en die automaat deed het ook nog.

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 17 januari 2008 06:48 PM
  [ # 35 ]

Bart, waarom neem je geen V6 meer? Je was net zo aan het genieten van de V6-ervaring…
Investeer in een goede V6 en zet er gas in desnoods…

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 januari 2008 06:51 PM
  [ # 36 ]

Gas inbouw kost je rond de 2 mille…  en heb je dan al wel een G3 installatie?

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 17 januari 2008 06:54 PM
  [ # 37 ]

Dan heb je het al snel over een hoop euro’s Mathijs.

Daarbij vraag ik me ook een beetje af wat bart wil. Sommigen willen er een kopen en daar tot in lengte van dagen in doorgaan. Somiigen willen na een jaartje gewoon weer een andere…

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7098
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 januari 2008 06:55 PM
  [ # 38 ]

En een Turbo CT?
Ik weet nl. via via dat het mogelijk is om een TCT op G3 te krijgen…
En op het XCNL forum lees ik weer dat een Xantia TCT net zo lekker, zo niet lekkerder rijdt dan een V6…

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 17 januari 2008 07:16 PM
  [ # 39 ]

Nou ik heb besloten om mij deze keer door het hoofd te laten leiden. En dan is diesel botweg het beste te doen. Qua kilometers en qua betrouwbaarheid.
En die V6 komt er absoluut nog een keer, daar twijfel ik niet aan hoor.
Als het morgen niks is g aik zaterdag nog kijken in het hoge noorden en daar staan ook paar gewone turbo’s.
Oh ja wat ook nog meespeelt is dat ik met het gezinnetje op pad moet en dan zit zo’n gastank wel in de weg…. en op een volle tank diesel knor je toch wel ruim boven de 1000 kilometer denk ik zo

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 17 januari 2008 09:02 PM
  [ # 40 ]

Wil iemand mijn XM V6 hebben voor onder de 500 euro?
Inruilen kan ik namelijk ook doen voor 350 euro.
Dus wie wil mag het NU zeggen want anders is ie misschien zaterdag pleite. Wink

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 18 januari 2008 09:35 PM
  [ # 41 ]

Nou het is de td niet geworden hoor… Had duidelijk een kop-staart meegemaakt en de gril was brak en zat behoorlijk scheef. Dat icm een km stand van 3 ton was voldoende om verder te gaan kijken.
Ik ga nu misschien morgen kijken bij verkuilm ( gewone turbo )

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 18 januari 2008 09:39 PM
  [ # 42 ]

Zeg Bart, mocht je nu een heel mooie TD vinden…. Dan kom je daar wel weer vanaf hoor als je toch weer wat anders wilt…

if you get the hint Wink

een witte is altijd mooi

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 18 januari 2008 09:41 PM
  [ # 43 ]

verkuil, das die zilveren op MP voor 3800 euries…

Heb ik ook al naar zitten kijken Confused  maar ik moet van de benzine af…

Krijg je toch een mooi hout pookje joh!

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 18 januari 2008 09:42 PM
  [ # 44 ]

32oo staat ie nu voor…
Tsja diesel of benzine…. ik kom er maar niet uit

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 18 januari 2008 09:45 PM
  [ # 45 ]

jij rijd net zoveel als ik Bart, minimaal volgens mij…. Bijna 100 km p/d

Dan heb jij ook nog eens een vakantie rit met vrouw en kind.

Das dus minimaal 30k p/j…

Mijn verstand zegt dan diesel.. En wel om twee redenen.

p/p/km is beter
restwaarde is beter…. Na 2 jaar staat deze tct met 230-250k op de teller… Das bij een diesel geen enkel probleem.

maar ja, gevoel he…tct klinkt spannender dan TD..  Voor wat het waard is, ik vond een diesel altijd prettiger in de file….


jij gaat morgen kijken? Zeist is hier 10 minuten vandaan. Wil er anders ook wel ff een blik op werpen, hoewel ik wel verwacht dat tie goed is.

Profiel  
 
 
3 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook