Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ok dat sterkt mij in de evt keuze
Het is een type 3 zeg maar. Ben erg benieuwd of het iets is. Hij heeft wel tegen de 3 ton gereden dus we gaan extreem op de automaatbak letten
Ook de 2.1TD AUT van mijn pa heeft inmiddels 3 ton op de teller staan, en die rijdt nog prima…
Wel even opletten dat er regelmatig bakolie gewisseld wordt, doen er maar weinig, maar bevorderd het schakel karakter en slijtvastheid enorm..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
wat een zot zeg die Enting. Bijn a7k voor een 16v met 220k op de teller….
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik heb ook een 16v gehad met 351000 op de teller en die automaat deed het ook nog.
Bart, waarom neem je geen V6 meer? Je was net zo aan het genieten van de V6-ervaring…
Investeer in een goede V6 en zet er gas in desnoods…
Gas inbouw kost je rond de 2 mille… en heb je dan al wel een G3 installatie?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Dan heb je het al snel over een hoop euro’s Mathijs.
Daarbij vraag ik me ook een beetje af wat bart wil. Sommigen willen er een kopen en daar tot in lengte van dagen in doorgaan. Somiigen willen na een jaartje gewoon weer een andere…
En een Turbo CT?
Ik weet nl. via via dat het mogelijk is om een TCT op G3 te krijgen…
En op het XCNL forum lees ik weer dat een Xantia TCT net zo lekker, zo niet lekkerder rijdt dan een V6…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Nou ik heb besloten om mij deze keer door het hoofd te laten leiden. En dan is diesel botweg het beste te doen. Qua kilometers en qua betrouwbaarheid.
En die V6 komt er absoluut nog een keer, daar twijfel ik niet aan hoor.
Als het morgen niks is g aik zaterdag nog kijken in het hoge noorden en daar staan ook paar gewone turbo’s.
Oh ja wat ook nog meespeelt is dat ik met het gezinnetje op pad moet en dan zit zo’n gastank wel in de weg…. en op een volle tank diesel knor je toch wel ruim boven de 1000 kilometer denk ik zo
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Wil iemand mijn XM V6 hebben voor onder de 500 euro?
Inruilen kan ik namelijk ook doen voor 350 euro.
Dus wie wil mag het NU zeggen want anders is ie misschien zaterdag pleite.
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Nou het is de td niet geworden hoor… Had duidelijk een kop-staart meegemaakt en de gril was brak en zat behoorlijk scheef. Dat icm een km stand van 3 ton was voldoende om verder te gaan kijken.
Ik ga nu misschien morgen kijken bij verkuilm ( gewone turbo )
Zeg Bart, mocht je nu een heel mooie TD vinden…. Dan kom je daar wel weer vanaf hoor als je toch weer wat anders wilt…
if you get the hint
een witte is altijd mooi
verkuil, das die zilveren op MP voor 3800 euries…
Heb ik ook al naar zitten kijken maar ik moet van de benzine af…
Krijg je toch een mooi hout pookje joh!
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
32oo staat ie nu voor…
Tsja diesel of benzine…. ik kom er maar niet uit
jij rijd net zoveel als ik Bart, minimaal volgens mij…. Bijna 100 km p/d
Dan heb jij ook nog eens een vakantie rit met vrouw en kind.
Das dus minimaal 30k p/j…
Mijn verstand zegt dan diesel.. En wel om twee redenen.
p/p/km is beter
restwaarde is beter…. Na 2 jaar staat deze tct met 230-250k op de teller… Das bij een diesel geen enkel probleem.
maar ja, gevoel he…tct klinkt spannender dan TD.. Voor wat het waard is, ik vond een diesel altijd prettiger in de file….
jij gaat morgen kijken? Zeist is hier 10 minuten vandaan. Wil er anders ook wel ff een blik op werpen, hoewel ik wel verwacht dat tie goed is.