Huh? Voor een zwart accent op je C-stijl? Daar ga je toch niet voor terug naar de grondlaag?
Ich bin ein Breaker
FmXXX-STanie schreef:dan spuit je hem de kleur van je auto
dit herhaal je 2 x..
Dat lijkt me niet echt handig. De kleur van Poekoeks BX is Vert Triton, maar de te spuiten delen zijn zwart.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
euuhh
ik dacht dat ze in de kleur van de auto moestengespoten worden ops:
Als het goed is, zie je bij jouw GTI dat de deurstijlen wel degelijk zwart zijn gespoten. Alleen de basisversies hadden de raamstijlen en het kleine zwarte spoilertje op de achterklep in de carrosseriekleur meegespoten (zoals bij mijn BX).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Thanks mannen, als ik dit weekend tijd heb ( en de auto terug ) gaan we er maar eens mee aan de slag!
Poekoek schreef:Thanks mannen, als ik dit weekend tijd heb ( en de auto terug ) gaan we er maar eens mee aan de slag!
Ja, dat spuit een stuk preciezer! Ik wil geen krantenkoppen zien als “Wijde omgeving van Hengelo zwartgekleurd” ofzo.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
karel schreef:Poekoek schreef:Thanks mannen, als ik dit weekend tijd heb ( en de auto terug ) gaan we er maar eens mee aan de slag!
Ja, dat spuit een stuk preciezer! Ik wil geen krantenkoppen zien als “Wijde omgeving van Hengelo zwartgekleurd” ofzo.
Oh, op die spuitbus die ik gisteren heb gekocht stond nog: spuitafstand minimaal 2500 meter, edoch gelijkmatig aanbrengen.
Poekoek schreef:karel schreef:Poekoek schreef:Thanks mannen, als ik dit weekend tijd heb ( en de auto terug ) gaan we er maar eens mee aan de slag!
Ja, dat spuit een stuk preciezer! Ik wil geen krantenkoppen zien als “Wijde omgeving van Hengelo zwartgekleurd” ofzo.
Oh, op die spuitbus die ik gisteren heb gekocht stond nog: spuitafstand minimaal 2500 meter, edoch gelijkmatig aanbrengen.
Dan moet je alleen even wachten totdat het windstil is.
Ich bin ein Breaker
Of zoek een loods die minimaal 2500 meter lang is.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Kan jij niet wat regelen op Schiphol?
Ich bin ein Breaker
Daar werk ik niet hoor.
Lijkt me ook niet handig. De benzinekosten die Poekoek moet uitbesteden aan de rit overstijgen de aankoop van een spuitbusje.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Het gaat om het eindresultaat hè. Zo ben ik wel eens naar Frankrijk gereden, omdat iemand me vertelde dat de bougies voor Citroëns daar gemaakt werden.
XBXG schreef:Daar werk ik niet hoor.
Weet ik, maar wel aan een gerelateerd bedrijf - da’s net zo erg
En dáár heb je denk ik wel 2.5 km hangar waar je veilig in kunt spuiten - daar ging het om.
Ich bin ein Breaker
Poekoek schreef:Het gaat om het eindresultaat hè. Zo ben ik wel eens naar Frankrijk gereden, omdat iemand me vertelde dat de bougies voor Citroëns daar gemaakt werden.
En toen kwam je thuis - en toen was je de vonkjes nog vergeten - *dom*
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
karel schreef:Poekoek schreef:Het gaat om het eindresultaat hè. Zo ben ik wel eens naar Frankrijk gereden, omdat iemand me vertelde dat de bougies voor Citroëns daar gemaakt werden.
En toen kwam je thuis - en toen was je de vonkjes nog vergeten - *dom*
Wat dan wel weer scheelde was dat ik de dag er voor een kampvuur had gemaakt. Dat smeulde nog een beetje, dus daar heb ik wat van gebruikt.
Oh ja, de auto doet het trouwens ook weer. Snaar slipt niet meer en we hebben weer verse stroom. Nu zijn alleen de elektrische spiegels weer uitgeschakeld, er mist blijkbaar zo’n balletje. Niet zo erg, want ze staan in de goede stand, maar ik had liever dat alles bleef werken.