2 van de 2
 < Vorige 1 2

M3 Spiegels, puur ter illustratie !!!
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 18 januari 2008 02:16 AM
  [ # 16 ]
race duck schreef:

ach als iemand zoveel geld uitgeeft om deze bx weer mooi te maken dan mag hij er ook wel een persoonlijk tintje aan geven

Dat wordt toch ook niet bestreden volgens mij. Iedereen heeft alle vrijheid om op zijn eigen kosten zijn eigen droom-gedrocht te maken hoor!

Ich bin ein Breaker

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 18 januari 2008 02:51 AM
  [ # 17 ]

Hoewel gevraagd om geen commentaar te leveren, ben ik in ieder geval niet de eerste die zondigt. Wink
Wél de eerste die niet helemaal negatief is, volgens mij. Confused

Laat ik het zo zeggen: ik vind M3-spiegels (zoals het dan heet) niet mooi. Maar ik bedenk me ook waarom ik ze niet mooi vind, en besef me dat dat meestal komt omdat ze op auto’s zitten die ik smakeloos vind opgedirkt (en vaak ook auto’s die ik standaard ook smakeloos vind). Meestal (en laat ik eens lekker genereren) is ook het volk in dergelijke auto’s niet mijn smaak (alhoewel ik af en toe best ongegeneerd lekkerbekkend kan kijken naar een passagiere, mits zonder geblondeerd permanent en herkauwgum)... tired

Ik vind de M3-spiegels op de foto van Prutsy ook lelijk, afwerking/paswerk lijkt nergens op (sterrenkijkers?).

Maar nu komt het! Shocked In het totaalplaatje van Vortex vind ik ze erg fraai staan. Juist het contrast met de hoekige BX-belijning vind ik wel mooi, temeer omdat ze niet volledig eruit springen/teveel opvallen. Dat komt ongetwijfeld ook vanwege de fraaie restauratie en het (professioneel) meespuiten van de spiegels?! gitar
Ik waag zelfs te betwijfelen of ik op deze auto/dit project de originele BX-spiegels überhaupt wel mooi had gevonden, meegespoten of niet.

Neemt overigens niet weg dat ik ze zelf nooit zal kopen/monteren, ik ben dan weer meer van de Talbot- en Californian-spiegeltjes op m’n oldtimers…
Maar Vortex: chapeau, chapeau, ook voor de spiegels! love1

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Archi
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 714

- C5 2.0 Break Exclusive
Gepost: 18 januari 2008 05:08 PM
  [ # 18 ]

Ik vind het echt niet om aan te zien…...

Helemaal mee eens.. wat de eigenaar er zelf van vind mag ‘ie gerust zelf weten.. Over smaak kun je weken kletsen..  Cool

Se concentrer sur l’essentiel

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook