Carbarateur op een 1.4i (dus met de i van Injection)? Die monteur moet zichzelf na laten kijken en niet aan je auto sleutelen…..
Dit is dus een injectiemotor!
Jos van der Voort
kijk dat is nou eens info.
ok ik weet het nu ook..ik wist dat het de I van injectie was..maar goed..zou het dan de injectiemotor kunnen zijn?? of lult ie vent…
ik weet nu niet echt meer wat ik moet doen. ik wor er een beetje hopeloos van.
Als je een ventielslangetje op een fietsventiel kan drukken kun je ook een vacuumslangetje vervangen.
Hup naar de automaterialen handel! Zijn vanavond misschien nog open anders morgenvroeg wanneer het licht is. Haal een eind vacuumslang. Die knip je op de goede lengte en schuif je op de goede plek terug waar je de andere vanaf haalt.
Als je je niet helemaal zeker voelt dan doe je 1 kant losmaken, die kant de nieuwe slang. Dan de andere kant en zo verder.
Hier heb je echt geen garage voor nodig en voor drie/vier euro weet je of die slangetjes goed zijn.
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Gravedigger schreef:kijk dat is nou eens info.
ok ik weet het nu ook..ik wist dat het de I van injectie was..maar goed..zou het dan de injectiemotor kunnen zijn?? of lult ie vent…ik weet nu niet echt meer wat ik moet doen. ik wor er een beetje hopeloos van.
Actie! Naar de Brezan, oid slang halen, precies ZX Enschede zijn uitleg aanhouden en klaar.
Enneuh: die monteur? Was zeker een koffiemolen monteur?
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
ok ok..ik ga al..
morgen maar even kijken.
en morgen maar weer onder de motorkap kijken.
en majastic3jay..heb de foto van je auto op marktplaats gezien. mooie auto, maar wel zonde.
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Gravedigger schreef:ok ok..ik ga al..
morgen maar even kijken.
en morgen maar weer onder de motorkap kijken.en majastic3jay..heb de foto van je auto op marktplaats gezien. mooie auto, maar wel zonde.
Zeker zonde
Jammer ook dat er zo weinig markt voor is om die dingen een 2e leven te geven. Maar ja. Kost drijft als snel voor de baat uit met ZXjes, zeker de mindere modellen dalen sterk in waarde natuurlijk…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
Naar de Brezan geweest?
Jos van der Voort
nee ops:
morgen gelijk vanuit mijn werkt..dan rij ik er toch langs.
heb gister zowat de hele dag op marktplaats gezocht naar een andere auto. ik denk dat het een zx break wordt. lekker veel ruimte voor de kinder wagen.
heb wel een leuke gezien, alleen is de distrubutieriem bij 120.000 vervangen en daarna niet meer en er staat 180.000 op de teller.
dus ga nog even zoeken om de hoeveel kilometer die vervangen moet worden.
Om de 120.000 KM of vijf jaar. Die gaat dus nog 60.000 KM mee.
Jos van der Voort
nou vandaag naar Brezan geweest..die hadden het niet. alleen een benzine slang. andere zaak geweest die hadden het wel (al leek het mij ook erg op een gewone rubbere slang) alleen moest hij de diameter en de lengte hebben.
ops: maar ik heb het nog steeds niet kunnen vinden..al denk ik dat ik het weet..zeker weten doe ik het niet ops:
ik hoop dat deze foto goed werkt en dat dit hem ook is.
na zoiets heb ik ooit ook gehad, dat ie niet harder dan 80 kon. toen bleek het de luchtfilter of benzinefilter te zijn.
ruim een week geen last meer gehad tot gister(het lijkt wel bij vochtig weer dat ie moeilijk doet) . was gelijk raar. op weg naar me werk 4 keer opnieuw moeten starten. en terug ook weer bingo.
nog een weekje dan is mijn andere auto klaar. dus ik doe er niets meer aan, en ben er vanaf. heb 7 jaar met plezier er in gereden, maar ik heb nu een grotere auto en 5 deurs. dus de auto moet het nog een weekje volhouden…
gister mijn daihatsu gran move opgehaald en mijn zx daar (kaal) achtergelaten. toch wel met pijn in mijn hart. maar ja..
auto is dus weg. heb nog wel wat dingen over.
m3 spiegels.
jvc radio cassete speler met cd wisselaar voor 12 cd’s.
als iemand intressen heeft laat het me maar weten.
verder mag er een slotje op dit onderwerp.
ik zal hier dus ook niet (veel) meer komen.
heb 7 fijne jaren gehad met de zx…
Groet
Bas