Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gefeliciteerd! Ik hoop dat hij je zal bevallen, veel mazzel heb je niet gehad de laatste tijd…
- C5 Break 2.0-16V
Veel geluk met je nieuwste aanwinst.
Rik.
boordcomputer zit bij m’n weten boven op middenconsole
Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Archont schreef:boordcomputer zit bij m’n weten boven op middenconsole
Veel geluk met je GOEDE keuze,je BC zit in de kilometerteller,even op het knopje drukken aan het uiteinde van de rechter hefboom en klaar is kees!
Groetjes
Johan
- C5 Break 2.0-16V
johan20 schreef:Archont schreef:boordcomputer zit bij m’n weten boven op middenconsole
Veel geluk met je GOEDE keuze,je BC zit in de kilometerteller,even op het knopje drukken aan het uiteinde van de rechter hefboom en klaar is kees!
Groetjes
Johan
Aha dat dacht ik al nu even bevestigd gekregen, bedankt. Ik heb er veel zin in hij komt deze week niet meer . Maar goed van wachten komt smachten
- C5 Break 2.0-16V
Hihi, je hebt wel lef..
Toch succes gewenst.
- C5 Break 2.0-16V
Afgelopen woensdag hebben we de C3 gehaald. En de eerste kilometers bevallen erg goed. Hij is lekker stil, vlot genoeg en ruim. Hij hobbelt niet zo als en ZX of Saxo. En al die slimme snufjes zijn geweldig. Zoals de ruitenwisser. Deze is snelheidsafhankelijk, zelfs in de gewone(geen interval)stand. Cruise controle werkt perfect.
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Peteryed schreef:Echte auto’s zijn groot, zitten lekker en zijn hydropneumatisch geveerd
hmm gefeliciteerd met je auto, maar nu moet je wel je onderschrift aanpassen
proficiat met C3, eigenlijk zijn het toch wel degelijke wagentjes.
- C5 Break 2.0-16V
easternnl schreef:Peteryed schreef:Echte auto’s zijn groot, zitten lekker en zijn hydropneumatisch geveerd
hmm gefeliciteerd met je auto, maar nu moet je wel je onderschrift aanpassen
Haha eigenlijk wel he. Maar ja ik vind hem zo mooi dat ik het maar zo laat. Stiekem droom ik nog steeds van een CX.
Peteryed schreef:Afgelopen woensdag hebben we de C3 gehaald. En de eerste kilometers bevallen erg goed. Hij is lekker stil, vlot genoeg en ruim. Hij hobbelt niet zo als en ZX of Saxo. En al die slimme snufjes zijn geweldig. Zoals de ruitenwisser. Deze is snelheidsafhankelijk, zelfs in de gewone(geen interval)stand. Cruise controle werkt perfect.
Ik kan niet wachten op alle slimme snufjes.. op mijn echte auto zit alles er op en eraan, maar die ik nu heb is de meest simpele versie… geen cruise control, geen airco, centrale deurvergrendeling zonder afstandsbediening, bestuurdersstoel niet in hoogte verstelbaar…. maarja dan is t extra genieten en uitproberen als ik mijn XTR eindelijk krijg!
veel plezier met je nieuwe aanwinst!!
Ik kreeg gister een belletje van de dealer, de auto is besteld, en binnen 4 weken is ie er al!!